Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Nu står han här, min lilla travare. Eller lila och lilla, jämfört med mina isläningar är han enorm och tycks mest bestå av ben... Det...
Svar
16
· Visningar
1 224
Senast: Rikkan
·
B
Hoppning Hur ska man få hästen att hoppa högre? Min polle hoppar INTE över 110cm då tar det tvärstopp. men annars går det jättebra. Hur ska man...
Svar
7
· Visningar
1 229
Senast: pialotta
·
H
Islandshäst Var i Strömsholm idag o tittade på tävlingarna! Har aldrig varit på islandshäst tävlingar förut! :) Undrar nu vad dommarna tittar på...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: iller
·
J
Trav Jag har en speedcart som jag har byggt om till quickhitch. Jag har funderat på att köpa en quickhitch sulky men pga att jag är snål har...
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: Nebraska
·
W
Hoppning nu när hela laget hoppade i Gera, och hon var bästa svensk i alla klasser, och är reserv? Maria Gretzer slog tom Peder med sin... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 496
Senast: Catta
·
W
Övr. Grenar Är det någon som är intresserad av att vara med och dra igång en? Eller finns det redan någon? Medeltids- och lajvgrupper finns det...
Svar
13
· Visningar
1 487
Senast: Spider84
·
M
Hoppning Jag vet att jag e lite efter, men vet man vem det var som köpte Pialotta? 5 6 7
Svar
136
· Visningar
12 062
Senast: Catta
·
Hoppning Jag är definitivt ingen hoppryttare, men jag kollar gärna på hoppning på tv och så. Det jag funderar över är varför "alla" hopphästar...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: Spider84
·
Körning Mitt andra tömkörningspass någonsin blev det idag :) Lite bilder också! Vill gärna ha tips och råd angående bilderna, vill verkligen...
Svar
9
· Visningar
1 090
Senast: Zuzzi
·
D
Dressyr Någon som har någon bra övning där hästen behöver ´´sätta under sig´´?, har lite svårt att komma åt henne!
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Dorro
·
S
Western Ursäkta en dum fråga från en okunnig. Finns det någonstans man kan lära in dom olika programmen till western tävlingarna ungfär som...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Skrållis
·
Övr. Grenar jahopp då var det dags att bli nervös igen!! Sillyfilly ska vara med i amacita löpningen!!!Fast det går nog inte så bra, för hon har...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: fiffi
·
M
Western vad är det för några för och nackdelar med hackamore bett? till vilken sorts häst annvänds det? pigga? hårda? vad ska man tänka på ang...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Memmlan
·
A
Trav Skulle till o skaffa en sån nu när man ska börja med montén. Ringde Täby som skulle ha 1300 för en UTAN vikter. Var har ni fått tag på...
Svar
5
· Visningar
1 513
Senast: acrazyone
·
J
Dressyr Hur ska den sitta? Ska man göra en slipsknut eller ska den vara som den är? *Fattar noll* Fick inget svar på utrustning, så jag frågar...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: jojjo_blondin
·
M
Trav kanske fel tråd men...igår såg jag det första monté loppet i mitt liv.till min stora besvikelse insåg jag att jag nog är förlång för...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: Nizzetoto
·
Körning Har suttit och surfat runt och tittat och läst. Har fått bra ider till en svängel, men den stora frågan är: Hur lång bör svänglen vara...
Svar
2
· Visningar
903
Senast: Sofiplopp
·
Trav Var inne i hästsportaffären idag och hittade ett sidepull bland travgrejorna, men expediten visste inte hur man brukar sätta fast...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: anhe
·
A
Dressyr LC:1, LC:\"? hejsan jag trodde det bara fanns LC, LB, LA men vad är LC:1, LC:2 m.m?? jag fattar inte..
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: Stallflicka
·
M
Dressyr Rider en häst som gärna vill hamna i en ganska låg form,försöker att höja formen på henne genom att samla ihop henne lite mera med...
Svar
6
· Visningar
1 302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka