Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hur många meter ska det vara mellan två hinder (upprättstående till oxer/ upprätt till upprätt) i en kombination? Vill gärna veta för...
Svar
3
· Visningar
1 823
Senast: _Runaway_
·
M
Körning Någon som varit och kollat på VM i åstorp?
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: lul
·
N
Western Jag är ganska ny inom Westernridningen och vet därför inte så mycket.. :smirk: Vad använder man mellan hästen och roundpaden?? Tycker...
Svar
1
· Visningar
835
H
Dressyr Är det någon som vet om det ät tillåtet att tävla med hippogrippskor? Har en plan att gå över till barafota även fram med min vallack...
Svar
1
· Visningar
1 082
Senast: Shadowfaxe
·
A
Islandshäst hejsan vilket lag vann lag SM 2004??
Svar
2
· Visningar
828
Senast: turbofling
·
Hoppning Brukar vara ute och tävla mycket, men har inte riktigt förstått det här med 0.90-1.00 och lokal/reg. Om en 1.00 klass ligger på en...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: mycket_irriterad
·
S
Dressyr Nu ska jag starta en tråd som jag funderat på länge.. Är i vad man i folkmun kallar "hårdrockare" :D.. men jag fullkomligt älskar att... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 352
Senast: sthlm23
·
T
Hoppning ...rida i kortärmad tävlingsskjorta på lokal ponnytävling i hoppning? Min son ska starta i morgon (lördag) och det är 28 grader i...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: tuttiboo
·
F
Körning Jag ska börja köra på en travskola och senare ta licens. Men det är såhär att jag har funderat på att köpa en ponny att lära mej med...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: EVA
·
Islandshäst .. på ekipagen på ungdoms lag SM sommgick i göteborg?
Svar
1
· Visningar
908
Senast: Juvelflickan
·
B
Övr. Grenar Va uppe hos Sonja Olsson igår på Östersäby Stuteri, tittade på Desert Stars helbror och blev förälskad direkt! :love: En mkt trevlig...
Svar
16
· Visningar
1 818
Senast: BJÖRKIS
·
S
Dressyr Så, på mitt första "riktiga" dressyrpass för säsongen började instruktören flytta om mig helt i sadeln. Jag upplevde det tillslut som...
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: sthlm23
·
L
Hoppning Nu börjar jag känna mig desperat! Min häst har sedan en månad tillbaka börjat tappa ner höger bakhov mellan hindren i oxrar och...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Cockney
·
M
Distans hej! är ny inom sporten och ärligt talat behöver jag råd! har en arab som är regelbundet riden och jag rider långa rundor i skritt och...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: Stopek
·
Dressyr Hur mycket och hur ofta rider ni dressyr veckorna innan tävling. :confused: En del lägger upp sin träning benhårt och visst, deras...
Svar
9
· Visningar
1 618
Senast: Darbhanga
·
M
Dressyr Om överdomaren tillåter att man får rida i skjorta för att det är varmt, måste det vara långärmat då? Malu
Svar
10
· Visningar
1 241
Senast: MaLu
·
S
Körning Min rockard har ingen svängel.. Kan man sätta svängel på vilken rockard som helst? Vem kan svetsa svängelfäste? Var kan man köpa...
Svar
1
· Visningar
861
Fälttävlan Jättekul för henne, det ser ut som om hon kommer att få rida, står nu i Rødby och är alltså på väg ner till Tyskland så nu håller vi... 2
Svar
21
· Visningar
2 152
Senast: shady
·
S
Dressyr Hej en som jag känner säjer att Lcn kan vara svårare än Lbn bara för att i LCn e det inte lika mycket volter osv stämmer det? :bow:
Svar
4
· Visningar
999
Senast: _Sonette
·
Hoppning Nu vet jag inte om denna ska ligga här eller på gnägg. Men gör ett försök. Hur bör en hopphäst se ut rent exteriört? Lång/kort hals...
Svar
14
· Visningar
5 583
Senast: _Peplis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka