Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Dressyr Tävlade dressyr för ca 2 v sedan.LB:2.Den första riktiga.Har varit med på en klubbtävling tidigare.Tävlingen var ute.Hästen var så...
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: Myggan_ox
·
Trav vilka raser får tävla i trav? dom jag vet/tror får starta..=) varmblod: Fransk travare Amerikansk travare Svensk travare Rysk travare... 2
Svar
21
· Visningar
4 160
Senast: sweep
·
D
Trav Hej på er! Visst - nu är man inte ute i tid i vanlig ordning, men har en liten fundering om vad ni tror & tycker om ifall man skulle...
Svar
1
· Visningar
928
Senast: martha
·
S
Övr. Grenar ska jag vända mig om jag vill lära mig mer om handikappridning? pluggar hästhållning och tycker just handikappridning är så oteoligt...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Alsterfeldt
·
Islandshäst Hej och tack för alla hälsningar !! Jag har mått väldigt dåligt under en längre period och inte ens en gång klarat att rida !! Men nu...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: neywaz
·
Distans Jag skulle vilja ha tips på bra internetsidor eller liknande där man kan köpa och läsa om distansutrustning. Jag har hittat ett par, men...
Svar
1
· Visningar
986
Senast: Galadriel
·
Fälttävlan Ska det vara 2 fälttävlanshoppningar idag? Dom sa det på Tv igår, tyckte det lät konstigt, men nu står det ju på tvtablån att dte är en...
Svar
10
· Visningar
1 265
Senast: Shudde
·
Q
Western Hur bra westernsadel får man för runt en 10 000 kronor? Är det någon som har någon erfarenhet av Börjes westernsadlar, de lite dyrare...
Svar
3
· Visningar
1 967
Senast: Rubinen
·
Övr. Grenar ..här som själv rider galoppörer?? :banana: 2
Svar
21
· Visningar
1 959
Senast: enjes
·
C
Övr. Grenar Där ska jag praktisera :rofl: jätte glad för det! Är det någon som är där eller någon som är i stallarna runt omkring?? Ska börja på...
Svar
16
· Visningar
2 278
Senast: enjes
·
T
Islandshäst Har sett många skriva om denna tidning och jag tycker den verkar väldigt intressant. Finns det någon hemsida, eller kan man bli...
Svar
3
· Visningar
5 367
Senast: iina
·
C
Trav Japp, nu är jag och pappa riktigt på G!Vi ska köpa en travis! Helst en hingst/valack äldst 2 år. Vi har haft 4 travisar och 2 ridhästar... 2
Svar
20
· Visningar
4 675
Senast: Ettermyra
·
V
Hoppning som krävs för att få starta i avd A, måste de vara tagna under året då hästen är 6? eller räknas rundor de gått felfria som 5 åringar??
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Idasagare
·
Distans ni som använder pulsklocka i träningen, vilken sort har ni? effektivt och vad kostade den? vad rekomenderar ni? eller känner ni att den... 2
Svar
20
· Visningar
2 941
Senast: Camilla_H
·
S
Hoppning Ska ta kort på torsdag när jag hoppar och vill har korten på lite högre hinder. Givetvis inget över det min häst klarar, men jag skulle...
Svar
6
· Visningar
3 651
Senast: Minelli
·
R
Trav Har börjat tömköra min islänning, det går jättebra med tömmar å allt, rider western med honom så han e van vid de mästa, men... han gör...
Svar
2
· Visningar
1 382
Fälttävlan vad har ni för skydd och boots i terrängen? Vilket märke?
Svar
8
· Visningar
1 065
Fälttävlan ...vad de rutinerade ryttarna trillade av på slutet. Andrew Nicholson, Andrew Hoy och nu även Ingrid Klimke! Undrar hur det kommer sig...
Svar
7
· Visningar
1 071
Senast: _Peplis_
·
Fälttävlan Vet ni vad det finns för möjligheter att få åka till nån fälttävlansryttare och jobba där bara över en period mot att få träna för...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: HillsBon2
·
Dressyr Om nån vecka ska mina "elever" rida sin första riktiga tävling! Men att lära dem programet utantill är helt omöjligt :smirk: Så jag ska... 2
Svar
27
· Visningar
2 697
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka