Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Trav Se upp Järvsöfaks har kommer "Rimson"!!!! Första segern igår på Hagmyren :banana: :banana: Kolla lopp två 2
Svar
23
· Visningar
1 768
Senast: Ina79
·
E
Övr. Grenar Är det nån här som vet var man kan köpa utrustning för galopp? Inte butiker alltså utan på internet eller nån postorder. Det jg behöver...
Svar
1
· Visningar
2 435
Senast: Gisburne
·
Q
Hoppning Jag har nu på senaste tiden upptäckt att min häst fullkommligt skiter i små hinder..Han är själv ca 175 i manken. Det var igår andra...
Svar
11
· Visningar
1 211
Senast: Qudexco
·
Hoppning Att hoppa för ofta i veckan ger ju självklart stora slitage på benen, det är det ingen tvekan om. Jag känner en som kan hoppa sin häst...
Svar
6
· Visningar
2 285
Senast: noppitoppan
·
D
Hoppning Hej! Jag undrar hur ni förbereder er inför en tävling, alltså hur ni lägger upp träningen... Sedan undrar jag också hur mycket ni tävlar...
Svar
5
· Visningar
1 493
Senast: Jensan_89
·
H
Hoppning Det är inte JAG som påstår detta, men kan man "hoppa ofta om man vet hur man ska göra?" Vill bara veta.. :)
Svar
2
· Visningar
769
Senast: sanwan
·
X
Hoppning hur ska jag göra för att min häst ska ha lika mycket respekt för plastbommar som träbommar???
Svar
2
· Visningar
860
Senast: xHannax
·
Islandshäst Är det någon som har/har provat Top Reiters bomlösa eller Diddis bomlösa? Erfarenheter? Skillnader?
Svar
4
· Visningar
971
Senast: skuggi
·
H
Fälttävlan och det är 26 anonyma användare här. Vad gör ni här nu?? Det är typ aldrig så mycket folk här ens på kvällen eller ens på en hel vecka...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: _Peplis_
·
G
Övr. Grenar Vem var det, nu igen? Var det Pia Brandt...? Skulle hursomhaver behöva komma i kontakt med den tränaren. Nån som vet vem det var?
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Gisburne
·
J
Körning Jag håller på och kör in min häst och är i behov av en vagn. Det finns en vagn hos mina släktingar som jag kan ta, men den befinner sig...
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: lul
·
T
Övr. Grenar Kapplöpningssällskapets Stora & Agria Breeders Trophy Mile! Tyvärr var jag aldrig på plats o fick se Desert Stars smygresa bakom...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: GoddessOfLove
·
Hoppning Nu är jag igång igen - säg till när ni tröttnar på korkade frågor... :o :D Nu undrar jag: *Lokal/Regional, vad är skillnaden? :o Om...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: starcraft
·
  • Låst
Hoppning Och Meredith Mikael Beerbaum är avstängd X månader pch missar OS.. någon som har hört mera?? Blir hon fr¨åntagen sin amndraplats i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Sass
·
M
Western hej.. ja ha tränat och tävlat jätte mycket med min häst i western... men nu har han börjat fått ont i ryggen av sadlarna.. ( western )...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: anders
·
Western Jag undrar om westernsadeln kan ändra form om den används av en annan häst med helt annorlunda rygg. Har lånat ut pållans sadel bara för...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: anders
·
T
Trav :love: :love: :love: Den här kallblodsdamen ( som jag så extatiskt kallat en ny Sjunga Best..) kom 4:a ikväll - och sänkte sitt rekord...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: trollfaksen
·
Fälttävlan jag undrar vad ni tycker om dessa skydden och om ni skulle rida med dom Veredus VEETF/VEETR Event Tec Skydd i PVC-plast överdragen...
Svar
4
· Visningar
1 176
Senast: Lina4ever
·
A
Dressyr Vändningen på bakdelen till vänster.. vad betyder det?
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: stranger
·
D
Övr. Grenar Hej! Är det någon som vet någon bra hemsida där man kan hitta fakta och bilder på gamla fullblod?? Jag är bl.a. väldigt intresserad av...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Vilken färg?

Hund, Katt, Andra Djur