Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Dressyr kan någon hjälpa mig jag har en 6årig valack efter Amiral-Indus han blev inriden i februari- mars han är jätte duktig men han har... 2
Svar
26
· Visningar
3 058
Senast: Retzina
·
Fälttävlan nån som ska till falkenberg och tävla ihelgen??! ellr bara titta?? :)
Svar
1
· Visningar
964
Senast: Francess
·
G
Fälttävlan Jan Jönssons \"Fälttävlan\" Fel forum kanske, men vart hittar jag den boken?! Jag har letat överallt på internet, till och med hos...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Lorelie
·
Övr. Grenar Mitt sabbatsår från tornerspelsbanan blev kort :o i går lördag hamnade jag (pga omständigheter) på hästryggen. Det sköna var att det... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 132
Senast: Scorpan
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag tänkte fråga hur mycket bootsen skall väga så man har två på varje ben/hov. Alltså hur mycket var och en boots skall väga...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Boj
·
Western Tjaa! Någon som har några finfina Freestyle Reining-idéer? Min fantasi har blåst i väg :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 183
Senast: hotrodder
·
C
Western Kan man hoppa med westernsadel? Eller är det "skadligt"/inte bra för hästen. En del menar att man inte kommer upp lika långt i...
Svar
13
· Visningar
1 801
Senast: Happimess
·
M
Western Jag skaffade hästlicens (WRAS) till min häst, ett sån där "hela-livet"licens. Men på det står det Licensår; 2004 Är de bara för att de...
Svar
1
· Visningar
894
·
S
Western Jag var och tittade på en clinic med en känd ryttare som arbetar i USA numera. Blev lite förvånad när han till en ryttare...
Svar
1
· Visningar
840
·
Övr. Grenar Silly Filly startade:D duktiga sill:)..hon hängde med till sista kurvan å då vart hon knuffad å eftersom det var första starten å hon är...
Svar
10
· Visningar
1 246
Senast: enjes
·
J
Islandshäst Hej!Jag har blivit erbjuden att hjälpa till att få upp tre isisar i kondition inför försäljning, men det finns ett aber:Jag har aldrig i...
Svar
9
· Visningar
1 682
Senast: swifthangel
·
M
Islandshäst hej! har ett sto bedömt med poängen: lätt och spänstigt 4 gångssto 7,60 exteriör 7,25 ridegenskaper totalt: 7,39 vilken "klass" är hon...
Svar
7
· Visningar
1 438
Senast: Boj
·
Islandshäst Jag har funderingar på islänninghållet men funderar lite på det här att de är så små. Jag är själv lång (179cm) oxch väger en del (70kg)...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Lobelia
·
L
Trav ........ville bara gratta Lines till dagens seger :bow: Kul när "bukefolk" vinner lopp........ // Suzanne
Svar
11
· Visningar
1 003
Senast: DeZemBer
·
S
Trav Var lite nyfiken på hur många som varit utomlands och jobbat med trav? Var har ni varit och kan ni berätta lite om travet där... 2
Svar
22
· Visningar
2 210
Senast: ior_asna
·
D
Hoppning Undrar om det är mer än vi som har följande problem?? Hästen går alltid bra i första klassen, pigg o glad och gör vad han skall...
Svar
14
· Visningar
1 845
Senast: Mitra
·
Hoppning Ursäkta men jag måsste bara fråga... hur länge räknas en häst som unghäst i hoppning/tävling? hur gammal får den vara som älst för att...
Svar
2
· Visningar
2 402
Senast: RedHotChili
·
Hoppning Är det tillåtet att hoppa ett hinder som inte ingår i banan? Var på en tävling idag där ett ekipage hoppade torrgraven som inte ingick.
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: TIGERgirl_87
·
T
Islandshäst Jag håller på och tränar mitt sto och tölten har börjat komma. Än så länge inte så snabbt och min kille filmade när jag red så jag såg... 2
Svar
25
· Visningar
2 978
Senast: tinystina
·
C
Western Om man bara ska rida ut i skogen med hästen.. vilken westernsadel "ska"/bör man ha då? :idea: Det finns väl/ju olika för reining mm...
Svar
5
· Visningar
1 341
Senast: saxen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V