Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

V
Fälttävlan fortfarande borttagen i debutant programmet? och får man rida lätt i traven?
Svar
1
· Visningar
928
T
Islandshäst Var det nån som var där ? Hörde att den som fick mest fick 8,0 (tror jag det var) Är det normalt eller låg de lågt med poängen ? Kände...
Svar
11
· Visningar
1 493
Senast: mandalaki
·
N
Distans Vad behövs för att rida en prova på ritt? Förutom en häst dårå ;) MVH/ Stefan
Svar
4
· Visningar
1 184
Senast: NightOwl
·
C
Fälttävlan Hmm, jag har funderat lite... Min mamma är väldigt svår att övertala med att köpa grejer till hästen :angel: Eller asså, hon gör ju det...
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Connemara_Lover
·
Western Statistisk fråga :p; vad använder ni för pad under sadeln och varför har ni valt just denna pad?
Svar
11
· Visningar
2 447
Senast: alazzi
·
N
Fälttävlan Får man ha vilket bett man vill i dressyr momentet? Även hackamore? :confused:
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Notorius
·
Trav Ytterligare en fundering då, hur kom det sig att du började med trav? Själv halkade jag in i travet genom att min mamma köpte ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 152
Senast: tuslus
·
A
Dressyr hejsan kan man tävla en islandshäst i vanliga dressyrtävlingar om man är senior? 2
Svar
36
· Visningar
3 515
Senast: Xenox
·
Hoppning hur lång framförhållning har ni? Planerar ni för hela året på en gång(som naturligtvis kan ändras,men på ett ungefär..) eller tar ni det...
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: starcraft
·
Hoppning \"hoppar som en ponny\" När jag pratade med en kvinna om en häst och jag frågade hur hästen hoppade sa hon: "han hoppar precis som en...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: starcraft
·
L
Trav Har bestämt för att anmäla till p21:an på fredag... eftersom han startade för över ett år sen sist så kommer han ju med... börjar redan...
Svar
13
· Visningar
1 144
Senast: Lindi
·
A
Fälttävlan Som har nåt bra fälttävlansläger att rekommedera??!! (helst i närheten av uppland)
Svar
8
· Visningar
1 367
Senast: beagle
·
E
Islandshäst I Kan någon hjälpa mig med "i vilken ordning" jag bör satsa på att träna gångarterna. Sista tiden har jag satsat på att få tölten ren...
Svar
5
· Visningar
1 080
Senast: kotte
·
P
Dressyr Hittar ingen gammal tråd och jag har sett på andra forum att det diskuteras raser som används inom grenen... Så, stilla min nyfikenhet... 2
Svar
20
· Visningar
2 610
Senast: Sonita
·
M
Islandshäst hej! undrar om någon kan svara mig? undrar var går gränsen för att en hingst ska bli godkänd? om den har 7,74 poäng är den godkänd...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Freyr
·
Western Är det någon som vet när Westernuppvisningen kommer att vara??
Svar
6
· Visningar
1 666
Senast: kamomillo
·
R
Distans Får man tävla med pulsmätare på hästen? Sådan man rider med alltså...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Laslaw
·
Trav Har just köpte en häst från en proffstränare som var tävlingsskodd när han kom. Han hade halvrunda aluminium fram och halvrunda... 2
Svar
22
· Visningar
2 024
Senast: diny
·
C
Western Löper vidare lite på min tråd om man kan rida två olika stilar på samma häst! Kan man rida en häst med klassisk ridstil och bara ha...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: alisson
·
A
Dressyr Någon som har bra tips om hur jag ska träna med min häst som är stel i sin högra sida och vill bita sig fast i den tyglen ? Han vill...
Svar
1
· Visningar
2 143
Senast: concierge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka