Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Funderar på att skaffa en westernsadel till mitt halvblod. Jag rider inte western utan ska ha den till att rida ut promenader i skogen...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: Druvan
·
I
Övr. Grenar gå in på den här länken och klicka in på galopp bilder så får ni se bilder från grand national. de kan ta en stund innan man får upp... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: Rattfylla
·
Fälttävlan Nån som har tips på vad kan göra med en blivande fälttävlanshäst / hopphäst redan som två-åring? Vi har hoppat diken i grimskaft i hagen...
Svar
4
· Visningar
1 423
Senast: Ramona
·
Fälttävlan Jag har hört att distanserna ska kortas och tempot sänkas pga den höga skaderisken. Någon som kan gå igenom nyheterna? Kommer detta...
Svar
6
· Visningar
1 162
Senast: workaholic
·
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: kicki71
·
L
Trav Vad brukar gälla när hederspris tillfaller segrande ekipage ?? Ibland står det ju ägare, tränare, uppfödare, kusk etc och då är det ju...
Svar
5
· Visningar
1 423
Senast: lsz
·
R
Hoppning Har en liten pålle som inte hoppar Trava över bommar gör han jättefint så det är inga problem Men sen kommer problemen - Hoppa...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Real_Life
·
G
Trav Fick med en fin lädergrimma med pållans namn på. När jag nu köpte min travare. Ägaren sa att den var från henne travar tid. Jätte fin...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Gilan
·
S
Western Hej.. Är det någon som ska åka till High Chaparall den 4-5 juli?? Det ska jag och jag hoppas att det kommer mycket folk.... inte långt...
Svar
17
· Visningar
2 755
Senast: Smajlet
·
S
Trav Jag ska söka praktik i (trav)stall och har nyligen flyttat till Norrköping. Är det någon som vet om det finns någon sida online som har...
Svar
4
· Visningar
1 472
Senast: Sentenced
·
P
Svar
0
· Visningar
900
Senast: ponnyryttaren
·
Western Är lite nyfiken på vad det finns för quartermänniskor i Skåne :) Skicka gärna ett pm om ni inte vill nämna namn här :bow:
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: Ankan
·
Hoppning vad menas med det??? ex.e 5 1.20 hoppning – bed A:0 kvitt el. dubbel/A
Svar
2
· Visningar
910
Senast: fio
·
Hoppning Jag läste för flera år sedan en artikel i Ridsport, om Zangersheide. Där stod att föl (tror jag) och unghästar tränades på ett löpande...
Svar
1
· Visningar
912
Senast: Ramona
·
L
Western Stämmer det att det finns en "kroppsstrumpa" till hästar. Jag menar typ ett fodral som täcker kropp,hals och huvud som skyddar hästen...
Svar
12
· Visningar
3 066
Senast: Lenita
·
Islandshäst Min granne är i hästköpartagen och har tänkt sig en islänning, mest för att luffa runt i skogen med. Jag kommer troligtvis åka med henne...
Svar
17
· Visningar
1 673
Senast: Skatan
·
Islandshäst Varför har man egentligen boots? :o Kom på det nu när jag satt och funderade över min häst varför man egentligen har boots. Ingen har...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: Freyr
·
Trav Jag satt och räknade ut snittet på insprungna pengar. Min häst har i snitt sprungit in 4240:-/gång. Frågan är ju om man verkligen kan... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 743
Senast: jari
·
Körning Nu har lillhingsten varit i vagn 6 ggr och det fungerar utmärkt. :D Det går att ensam köra en liten runda i skogen i skritt och trav...
Svar
6
· Visningar
1 444
Senast: alisson
·
Körning Hej! Är det nån som byggt sin egen rockard? Vi funderar på att göra det med hjälp av en händig granne. Hur har ni gjort i så fall...
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka