Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning För första gången på min egen pålla! :) Men jag vet ju inte riktigt hur hon är på tävling... Hon har ju verkat lugn när andra har ridit...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Solvira
·
M
Hoppning Jag undrar om det är många som tävlar nationellt av er?! :confused:
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: ponnyryttaren
·
Islandshäst Är det någon här som ridit en längre tur på island?? Hur var det, med vilket företag red ni? Ja, allt!
Svar
13
· Visningar
2 335
Senast: Poetry_princess
·
S
  • Låst
Hoppning Jag undrar vad ni anväder för utrustning och märke på era hästar då ni är ute och tävlar. Vill veta följande: * Vilken sadel och märke...
Svar
3
· Visningar
908
Senast: skyfighter
·
Islandshäst Det är tydligen någon toppryttare inom islandsvärlden som rider i en Island Royal från Prestige, är det någon som vet vem det är???
Svar
9
· Visningar
2 043
Senast: Freyr
·
M
Western Om hästen inte går igenom en veterinär besiktning på tävlingsplatsen, får man tillbaka anmälningsavgiften då? oftast får man ju det om...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: hotrodder
·
F
Western i Sverige? Någon som vet? Hur många importeras det varje år? Från vilka länder importeras det quarters? Hur många föds i landet...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: hotrodder
·
Fälttävlan Vilka kommer till oss och tävlar?
Svar
3
· Visningar
1 061
Senast: Iddefixen
·
I
Övr. Grenar hej alla duktiga galopp bukefalister. kan ni hjälpa mig med hur jag skall gå fram med att skola om min nya galopp häst? han har så mycke...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: darkmoon
·
Hoppning Vågar man åka och hoppa på gräs utan bakskor? Jag kan ju sätta i rejäla broddar fram - men bak blir det ju svårt utan skor. Jag hade...
Svar
10
· Visningar
2 572
Senast: Cyllene
·
G
Islandshäst Hm... var ska jag börja? Jag känner till en islandshäst som har ett lite trist liv... Han är ganska ung men har inte haft det så...
Svar
5
· Visningar
2 729
R
Hoppning Vilka klasser får/ska vara när? Har för mig att jag har hört att på lokal är det LD-LA som får vara På regional LC-MSV B och nationell...
Svar
3
· Visningar
741
Senast: starcraft
·
Western ni som ska dit, har ni fått ryttarmeddelandet (programmet)? jag fick det idag.. :)
Svar
4
· Visningar
904
Senast: twinstar
·
Hoppning Asså har vi kvar Uppklassning inom hoppningen? någon som vet? Har inte TR hemma just nu....
Svar
2
· Visningar
775
Senast: grazzie
·
M
Övr. Grenar Tjoho! Jag undrar om det finns några Polo eller gymkhana klubbar i Hallandslän. Mycket tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
1 212
Senast: Tara
·
S
Hoppning När tycker ni det är rimligt att gå upp från klass-klass? Tex. hur lång tid tycker ni är rimligt och att det är möjligt att gå upp i...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: starcraft
·
S
Hoppning Var på en större tävling i helgen med elitryttare och förundrades över hur många som red med hjälptyglar av olika slag på framridningen...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: fio
·
C
Övr. Grenar It\'s Approval.. ..hur går det med honom? Hur mår han? sköter han säg? trivs ni ihop?... berätta, berätta, jag är så nyfiken! :)
Svar
1
· Visningar
999
Senast: Icebabe_1
·
Trav Hej hej. Är inte alls insatt i travsporten men gillar att lära mig nya saker och tillhör skaran som anser att den som inget frågar får...
Svar
3
· Visningar
1 355
Körning Är det nån som vet ungefär hur mycket en shettis kan dra? Orkar den dra två vuxna? Shettisen jag tänker på är rätt otränad för... 2
Svar
38
· Visningar
2 480
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka