Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Fälttävlan Höjder & Svårighetsgrader! Rider sista året på min ponny nu ( :cry: ) och har tänkt få ut mesta möjliga av det. Funderar på att ev...
Svar
4
· Visningar
1 897
Senast: glittertuss
·
B
Körning Någon som vet info om detta??
Svar
1
· Visningar
1 049
Senast: Sofiplopp
·
M
Trav Tänkte bara höra efter lite hur det går för er som har egna travhästar. Går det bra för er eller är det bara ett slit? Om man nu bortser... 2
Svar
32
· Visningar
2 733
Senast: ghost
·
Fälttävlan Ponny-SM kommer att gå tillsammans med junior- Sm i Bunge på Gotland den 21-22 augusti :banana: Dessutom kommer finalerna i Agria-...
Svar
14
· Visningar
1 868
W
Western Hejsan... Jag undara om de är nån som vet var man kan köpa stora affisher med western hästar på??? Skulle gärna vilja ha en... men vet...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: 1_2_3
·
M
Islandshäst en häst i grannstallet har börjat att strunta i att trava. travar kanske 4-5 steg så bryter han till pass. vad kan detta bero på? förut...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: MalibuSunrise
·
C
Övr. Grenar Ursäkta mej, men jag tycker inte att KalleDansk ska skylla ifrån sej på ngn annan. Hästen är sjuk det är väl inte mer med det. Och La...
Svar
3
· Visningar
1 075
Senast: Minnie
·
T
Distans Hur mycket måste man kunna för att få tävla i distansritt??
Svar
3
· Visningar
1 322
Senast: Egot
·
N
Western Jag flyttar till Vårgårda trakten i morgon, närmare bestämt Fåglum men vad ska jag välja för klubb när jag flyttat ner dit? Vilken...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: __sandra__
·
Hoppning Behöver lite råd. Jag har ett 6-årig sto som den 24/11 2003 blev friskförklarad från hovleds- och kotledsinflammation. Enligt...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: lizzie
·
T
Western Blir det något corn horse show i år? Och när går egentligen arab-sm? 2
Svar
23
· Visningar
2 263
Senast: monke
·
Western Är det någon som har erfarenhet av westernridskolor i London eller dess närhet?
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Mike
·
T
Trav Två hästar frontalkrockade på Romme travbana tidigare idag, under uppvärmningen inför sina lopp. Båda bröt nacken och dog. Kuskarna... 2
Svar
21
· Visningar
3 289
Senast: Real_Life
·
Q
Fälttävlan hört den komenatren ofta på sistone... andlednigen till den är att det är väldigt många hästar som skadas och måste avlivas i de lite... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 098
Hoppning Jag har börjat ta hand om en häst i stallet på torsdagar till söndagar... vi går jätte bra ihop i dressyren men jag älskar o hoppa men...
Svar
17
· Visningar
1 086
N
Western vad är skillnaden med C resp. D tävling?
Svar
3
· Visningar
878
Senast: simpe
·
L
Körning Jag har en liten fundering bara. Vi ska debutera i år i körning, så mätintyg och licens är på g. Skickade in i dec. 2003 ansökan om pass...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: My64
·
L
Trav Var inne och tittade på resultaten på en häst vi haft i träning. Han är född -96 och gick alltså premie -98. Han misslyckades i det enda...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Lindi
·
A
Trav Var på Jägersro och tittade på min totto precis. Han är en 3 årig sent inkörd hingst. Han har varit fruktansvärt hingstig hemma men jag...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Petronilla
·
M
Hoppning är det dålig för hästen om man hoppar 2 dagar på rad?första dagen småhinder på ca 50-70 cm nästa dag 80-100 cm. :confused:
Svar
12
· Visningar
1 293
Senast: Tingeling85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Brodd och skydd?
  • Stora shoppingtråden III