Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Islandshäst jag tar hand om en "isis" som länge innan vi tog över honnom har gått med onda vargtänder :( nu är han upp med huvudet och rusar ifrån...
Svar
18
· Visningar
1 944
Senast: Korven
·
Hoppning Äger en 7-åring som ej hoppat mycket alls. Behöver förslag på övningar jag kan göra med henne för att få henne orädd osv. Mycket...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: daysi
·
L
Western Satt just och funderade på om WYRAS fortfarande existerar... Nån som vet? Jag har inte hört nåt från dem på länge...
Svar
13
· Visningar
1 373
Senast: ninni
·
P
Distans Hej! Jag har fastnat för det här med distansridning och har tänkt ställa upp i en "etsta på ritt" på ca 2 mil i vår. Jag undrar hur ni...
Svar
7
· Visningar
2 025
Senast: Camilla_H
·
F
Fälttävlan Hej, Hur höga är hindren i banhoppningen i CNC* (f d MSV B) fälttävlan respektive 110 (f d MSV) och 100 (F d Lätt klass)? På vilken...
Svar
1
· Visningar
930
Senast: Therese_Zipp
·
E
Western Finns det några western intresserade?? Skulle vara kul att prata med er... :D Själv har jag typ precis börjat med det.. Jag kan en hel...
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: Junior
·
Distans Har funderingar att rida en PP på 3 mil i april men hästen rids endast ganska sporadiskt (ca 3-5 gånger/vecka i lugnt tempo) Men 3 mil...
Svar
11
· Visningar
1 676
R
Distans Jag och min kompis skulle vilja börja med distans. Hon har ponny och jag har storhäst. Kan vi tävla "tillsammans"? Vad är det vi måste...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: mahlmt
·
Western Har efter mycket om och men börjat få pållan att fatta rätt galopp (åtminstone varannan gång :crazy:) men nu skulle jag vilja veta hur...
Svar
3
· Visningar
944
O
Fälttävlan jag undrar verkligen och förvånas över er fältävlansryttare som kan hoppa över vadsomhelst. är själv inte så rädd av mig egentligen...
Svar
8
· Visningar
1 477
Senast: Dalatjej
·
M
Körning Hur långa skall skaklarna vara till en shettis på drygt 90 cm? Mayara
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: cakeoncake
·
Trav Har nu fått inbetalningskortet för licensen så nu finns det inga ursäkter längre. :) Hovslagaren föreslog provlopp. Det tyckte jag lät...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: Cilva
·
P
Hoppning Jag har fått erbjudandet om att rida & tävla en grand prix ponny idag! Jag åkte dit & tittade på den på en träning och under de tjugo...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: Snuffsan
·
O
Fälttävlan Tog det för ca 3 år sen. Men min ponny blev halt, sen blev den såld. Min nya häst va för het. Nu kan ja ÄNTLIGEN kan ja rida fälttävlan...
Svar
7
· Visningar
1 249
A
  • Låst
Islandshäst Har nu tillslut fått tag på en foderhäst. Vilket inte varit lätt! Ett litet sto, 5-gång. som verkar jättetrevlig att både rida och... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
14 109
Senast: Lobelia
·
A
Trav Hej! Vad är era erfarenheter av träning av travhäst som inte är körning? Vilken sorts arbete hjälper till att öka hållbarheten? Är det...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Lalle
·
M
Hoppning Idag hoppade jag med ponnyn. Han är ju en gammal tävlingsponny... Men jag är en fegpotta som är rädd för att ramla av efter...
Svar
8
· Visningar
1 002
S
Fälttävlan Har kikat runt lite här på forumet och om jag har förstått rätt så går alltså debutant för d-ponny i 70 cm i terrängen, 80 på banan och...
Svar
9
· Visningar
1 665
Distans Det är väl en ganska enkel bana där, eller hur? Nån som vill beskriva hur den är? (Vet att det är varning för skottljud.)
Svar
14
· Visningar
1 753
Senast: malumbub
·
L
Western Jag provade att logga in med mitt gamla lösenord det funkade inte. Då fick jag en snilleblixt och tänkte att man kanske var tvungen att...
Svar
10
· Visningar
1 223
Senast: jollebus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka