Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Har just nu ett rakt svagt böjt bett på min kuse samt en käkpinne i lopp. Vill inte ha allt för skarpa bett på honom då han bara blir...
Svar
10
· Visningar
4 464
Senast: solros
·
Övr. Grenar Hej! jag undrar om det här med att bli jockey. Jag är fjortån år och ska börja gymnasie om två år. Det som jag är osäker på är om man...
Svar
6
· Visningar
2 136
Senast: Kaninen
·
Tävling Har en undran som ni kanske kan hjälpa mig med! Anmälde mig till tävling nästa vecka och hamnade på reservlistan. Har fortfarande...
Svar
1
· Visningar
1 145
Distans Söker ni en hinknissa? Har planer på att prova på att ge mig ut på distansbanorna i sommar. Men för att inte känna mig helt...
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: tonje
·
B
Trav Hur vet ni där ute när hästen är startklar? Finns det några generella saker man kan titta efter?:confused:
Svar
12
· Visningar
2 477
Senast: Nebraska
·
Trav Vad är lönen numera (har jobbat som hästskötare,men det var några år sen)för en hästskötare?
Svar
6
· Visningar
1 499
Senast: peace
·
F
Dressyr Hej En vän till mig ska rida en LA:3 nu till helgen. Är det någon vänlig själ som kan hjälpa oss med räkningen??? Första klassen...
Svar
3
· Visningar
1 059
T
Hoppning Min lilla dam bara älskar att hoppa blir typ 4-5 år igen :) men jag har beslutsångest. hon älskar tävlings miljön och jag med men hon är...
Svar
16
· Visningar
2 091
Trav Undrar om det är någon skillnad säkerhetsmässigt på remselar och qh? Eller om remselen har några andra fördelar jämfört med quickhitchselen?
Svar
2
· Visningar
1 349
Senast: Alfred
·
Distans Vilka funktionärer finns på en distansritt? Sitter och planerar kurs för Grönt kort men finns inte ett enda exempel på funktionärer i...
Svar
5
· Visningar
2 947
Senast: Pancakes
·
L
Trav har kollat på att sidor jag kan komma på och finn tack av alla tycker man ju ska ha men hittar ingen alls. Någon som har lust att hjälpa...
Svar
2
· Visningar
1 703
Senast: ghost
·
Svar
2
· Visningar
966
Hoppning Jag saknar den där härliga gamla hedliga tävlingstråden! Så, i denna tråd vill jag läsa om era fina resultat på tävlingsbanorna under...
Svar
4
· Visningar
1 150
Dressyr Agony gjorde en ny aktuell presentationstråd för oss som hänger här, tycker allt att det är dags att vi gör en ny hästinventering... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
32 892
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Jag har en 07:a som jag tänkt börja hoppa lite med. Har ägt hästen i ett par månader och har inte hoppat den innan. Nu har jag dock...
Svar
4
· Visningar
3 731
Senast: Fiorano
·
Dressyr Är det nån som kan hjälpa mig att reda ut begreppen när det gäller avanmälan till dressyrtävling? För en gångs skull har jag anmält...
Svar
9
· Visningar
2 899
Senast: fio
·
Islandshäst Jag som inte har en island men funderar lite på att köpa mig en vartefter. Undrar vad som krävs för att tävla island och vad det...
Svar
5
· Visningar
1 197
Senast: Elina8
·
Islandshäst Hjälp :D är v3 en öppen klass eller lätt!? Blir förvirrad :D
Svar
5
· Visningar
925
Senast: CallMeAce
·
S
Hoppning Hej ! Jag har en fråga min dotter ska tävla nästa helg , vi har löst endagslicens (lektionsryttare) åt henne i TDB. Nu kommer hon...
Svar
2
· Visningar
950
Senast: Sia018
·
Trav Hur ser era rutiner ut på tävlingsdagen! Allt från när ni packar, förbereder hästen, fikapaus, värmning osv :))
Svar
1
· Visningar
1 055
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka