Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Western Nu är jag här i western avdelningen med min sadelnoja! Har någon hört talas om detta förut, eller kanske t.o.m. äger en?? När jag...
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: Mount Never Rest
·
Western Har sedan många år tillbaka tävlat hoppning, men sålde hopphästen i våras. Nu äger jag en import på 9 år. Sedan ca 2 veckor sedan så har...
Svar
12
· Visningar
1 210
Senast: seejii
·
C
Western Jag tycker de är underligt att så många svenska småtjejer får erbjudanden att jobba utomlands hos stora tränare.. Ingen mer som tycker...
Svar
6
· Visningar
1 616
Senast: Cappe
·
M
Western Hej allesammans. Jag har en svart westernsadel av märket "the American"... Nån som kan berätta för mig vad det är för ett...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Mount Never Rest
·
Western Jag är så lycklig, min nya sadel kom idag ! Det känns som det var en evighet sedan jag beställde den men så var det ju faktiskt ett tag...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Black
·
A
Western ..på Western Pleasure Open och Beginners ?? Jag tänkte ta tummen ur (sensur) och vara med på nästan klubbtävling. Och funderade helt... 2
Svar
20
· Visningar
1 589
·
Western Wrangler kate strl hjälp! Okej ska beställa såna men vet inte vilken storlek. Om jag har strl 27 i vanliga wrangler jeans som sitter...
Svar
11
· Visningar
1 132
Western Är det någon som vet hur mönster 9 i Western Riding är? Det mönstret är med på en tävling som blir i höst och det finns ej med i...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Athina
·
Western Stämmer det att appaloosa har dålig hovkvalite och lite man och svans? :confused: Har alridg träffat nån appaloosa så vet inte om det...
Svar
8
· Visningar
1 382
Senast: Ghaia
·
Western Vet att många sadeltrådar är igång, men ingen tycks ha mitt specifika problem och jag behöver råd snabbt. Har nämligen en nordsvensk med... 2
Svar
21
· Visningar
1 841
Senast: Bubben91
·
Western Efter att ha spenderat två dagar på High Chaparral så är jag nu fast. Jag har länge tyckt om hanteringen osv. men nu är det även... 2
Svar
25
· Visningar
2 059
Senast: Egonson
·
E
Western Är det någon som vet om någon bra modell, som inte är allt för hög i midjan och svarta?? Har än sålänge bara hittat dom som heter Kate...
Svar
7
· Visningar
909
·
N
Western Undrar bara då jag själv ska dit och vara där hela helgen :banana: , så det hade varit roligt att se hur många det är ifrån Buke som ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 377
Senast: Russinet
·
Western Japp, blir snart Gävlebo igen. eller inte riktigt men nästan. öregrundsbo. Ska köpa gård :) :banana: Dock blir det väl inte flytt...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Mirre
·
Western Hur förbreder ni er inför en tävling? (ja jag har just läst artikeln i westernmagazine :D ) Hur mycket glitter och glam har ni på er...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Kickis
·
Western finns det nån westernryttare från örebro trakten här? Verkar inte vara så vanligt med just westernridning här. vilken klubb/förening...
Svar
8
· Visningar
1 498
Senast: Manatee
·
F
Western Hej!! Jag har ett dilemma. Jag har en häst som är fem år som jag har börjat prova byten på men han byter inte :cry: . Jag har ridit...
Svar
8
· Visningar
1 321
Senast: bigganl
·
S
Western Jag har, efter att ha tröttnat på bomsadlar som ej passar, skaffat en bomlös. Denna tycker jag ligger bra o allt sådant. Dock är hästen...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: starcrossed
·
T
Western Fick med första numret av den nya Westerntidningen med Hästfocus idag! Den ser spännande ut! Någon mer som fått och läst? Hade ingen... 2
Svar
23
· Visningar
2 903
Senast: Intejag
·
Western Har ett underbart vbl sto som är liite w-tränad. Hon har gjort en del av markträningen och är lite riden. Väldigt lugn och föröker...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Bismark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka