Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hej! Jag har en fundering. Får man rida derssyrtävlingar på bettslöst träns? Typ lindell, sidepull? Om inte...varför? Borde...
Svar
5
· Visningar
1 223
Senast: Laivine
·
Fälttävlan Jag sitter här hemma och är förkyld och har tråååkigt! Sen vill jag se lite mer aktivitet här på FT forumet även under lågsäsongen. Så...
40 41 42
Svar
835
· Visningar
56 702
Western Jag har ridit vanlig engelskridning hur länge som helst, och fick då upp ögonen för westernridning, för deras lediga sätt och rida och...
Svar
3
· Visningar
1 382
Senast: Mirre
·
Fälttävlan Jaaa jag vet att jag härmas men tyckte det var en rolig tråd:o:D Så vilken av våra hästar här på FT forumet skulle du vilja testa att...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 216
Dressyr Hittade inget i TR om detta förutom att det är tillåtet i kandarklasserna att rida fram på träns. Men får man göra tvärtom? Alltså om...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: sweep
·
Islandshäst Är det någon här som har en sådan sadel, eller har erfarenhet av dem? Kvalité, passform? Jag är inbiten dressyrryttare men har svårt...
Svar
0
· Visningar
1 893
Senast: feel
·
Tävling Har precis köpt en c-ponny, hon är född 2006 blev mätt den 25 maj 2011 till 133 cm, på mätintyget står det att det är giltigt till 2013...
Svar
7
· Visningar
1 403
Distans Jag rider mestadels dressyr (1-2 pass per vecka på bana) och rider ut i skogen. Jag skulle vilja nyttja de där skogsrundorna på ett mer...
Svar
18
· Visningar
1 995
Senast: CBoggie
·
Western CorrecTORen "citat" från 4BarrsRR.Vi vælger udelukkende sadler efter rytteren. CorrecTORen sørger for hesten. Men det er din hest...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 293
Senast: 4BarsRR
·
Distans Nu ska hästens pass visas upp i förbesiktningen. Inget pass = ingen start. En fördel att ha chipmärkt hästarna för då kan det läsas...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Habina
·
Islandshäst Någon som har tips på vad för sadel som skulle kunna passa på min lill fröken? Hela ryggen är liksom i framåtlut, lägsta punkt är...
Svar
14
· Visningar
1 308
Senast: Elina8
·
T
Körning Har börjat töm köra min gamla tant 20år :) Men jag har ett jätte problem då hon krullar i hopp sig och det resulterar i att hon inte ser...
Svar
12
· Visningar
1 610
Dressyr Hej. Jag undrar om man får rida en Prix S:t Georges samma dag som en Intermédiaire I? Med vänlig hälsning, Jofta
Svar
8
· Visningar
2 077
Senast: Gunnar
·
Övr. Grenar Jag vet att manga saljs som privat hastar och gors "om" till ridhastar, Men finns det nagot foretag eller nagon hemsida dar man kan...
Svar
2
· Visningar
1 546
Senast: polette
·
Körning Ja, finns det någon samlad sida? Tdb, finns de där? Jag och en vän tänkte försöka komma ut och se på några körtävlingar till våren...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Pallen
·
Dressyr Hej, jag tränar på att rida min häst löst och använder därför min röst väldigt mycket när jag rider. Jag tränar just nu inför att vara...
Svar
6
· Visningar
1 311
Senast: oxo
·
Dressyr Altså det är vad jag är van vid från förr, att klubbtävlingar "ska" följa samma regler som du möter på lokal för att förbereda för...
Svar
7
· Visningar
1 425
Dressyr En häst som med Alain Franscois, vem det nu är, har placeringar i bla Amateur Elite Grand Prix . Men sen har den också gått Pro 2...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Fenestra
·
Trav Hur gör ni för att hålla karlederna fräscha så här när banorna är saltade? Vi har aldrig haft speciellt mycket problem eftersom jag...
Svar
11
· Visningar
1 682
Senast: ghost
·
Övr. Grenar Bläddrat lite i de nya hingstkatalogerna från Sverige och Danmark. En hel del nytt i år och flera andra (senaste 2 åren) som ännu ej...
2
Svar
29
· Visningar
3 249
Senast: F-Blod
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hund rädd i ny bil
  • Återkommande uvi

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp