Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Övr. Grenar Är så intresserad av att veta var alla tatt vägen... vill se bilder `? ni får gärna skicka =) allt är intressant;) Mvh Jhannah
Svar
19
· Visningar
3 692
Western Jag har försökt att googla lite, men kommer inte fram till något bra svar så jag försöker här istället. Hur långa måste tyglarna vara...
Svar
2
· Visningar
1 133
Senast: JDFJ
·
Hoppning Finns det någon maxhöjd då man travhoppar? Ta exempel ett vanligt rätupstående hinder med en travbom (2,5m) före hindret, man kan ju...
Svar
3
· Visningar
1 225
R
Hoppning Mitt första inlägg här.... Jag är ganska ny inom ridsporten, för 3 år sedan hade jag i princip aldrig suttit på en häst. Nu har jag...
Svar
5
· Visningar
1 260
Körning Tänkte att alla ni som tävlar eller har i tanke att börja tävla så småningom kunde uppdatera varandra här om kommande tävlingar och...
Svar
0
· Visningar
792
Senast: wizo
·
Western Vilka bett trivs din häst med? Jag har provat en del olika och min häst tycks gilla tungfrihet. Funderar dock på om jag ska köpa ett mer...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 724
Senast: jolene
·
Islandshäst Tänkte kolla lite med Bukefolket vad ni har för sadlar till era små raggsockar. Jag ska nämligen börja kolla på ny sadel till min ena...
2
Svar
23
· Visningar
9 772
Senast: Niela
·
Fälttävlan Hej! Ska detta sista ponnyåret pröva på fälttävlan, så undrar helt kort om ni vet vart man kan ta fälttävlanskortet innan...
Svar
5
· Visningar
1 525
Senast: L8P8
·
Körning En av mina vita ponnyer har "skimmelknölar" under svansen, syns inte, men finns där när man känner efter. Funderar på om svanskappan kan...
Svar
7
· Visningar
2 802
Senast: schelin_j
·
N
Trav Jag har i flera år velat ta montélicens, jag har skaffat jobb på sidan om skolan för att ha råd med dress, skaffat utrustning, gymmat...
Svar
14
· Visningar
2 020
Senast: no1_persson
·
B
Trav Vilket är det bästa sättat att bygga muskler på för travhästar? Skall man rida dem i skritt, rida-köra backe eller sätta på en...
Svar
3
· Visningar
1 785
Senast: ghost
·
Dressyr Ni som har Prestigesadlar, särskilt i kalvskinn, vad smörjer ni dem med? Smorde med Prestige medlet som följde med sadlen, den blev...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 681
Senast: Kookaburra
·
Trav Ska in med hästen i morgon efter han dragit på sig S70, dvs startförbud och nytt friskintyg. Han ska även visas i vagn och nu är då min...
Svar
3
· Visningar
1 563
Senast: ghost
·
Western Ja, precis som rubriken säger. Jag vet att det är jättesvårt att "prova-ut" efter bilder. Jag har haft sadeln sen i somras och då blev...
Svar
13
· Visningar
2 850
Senast: Pillis_
·
A
Distans Hej! Jag vet inte om det finns liknande trårdar, har inte sett någon iaf. :confused: Men jag har en fråga: Finns det folk som jobbar...
Svar
6
· Visningar
1 991
Senast: Armadillo
·
Trav Pratade med stc om vilka som är godkända, de sade då CE-1621-2 och EN- 13158 Den senare märkningen finns på hööks västar, och de är...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: ghost
·
Hoppning Vi gör som dressyrarna, vilken bild är er favoritbild från 2011, och varför? :D
2
Svar
26
· Visningar
4 359
Trav Min syster är snart utbildad travhästskötare och har börjat leta jobb. Men var letar man? Var annonserar tränarna? Annonserar dom alls...
Svar
11
· Visningar
3 074
Senast: ghost
·
H
Islandshäst Hej! är en ryttare som tävlar nationellt men känner att ja är helt ute och cyklar när det gäller allt vad Geadingakeppni innebär. Såg...
Svar
13
· Visningar
2 678
Senast: Minett
·
Islandshäst Ni som är domare/duktiga på FIPO! Har tänkt starta rommes drop-in kval men min häst har "guldskor" med 6 svetsade broddar. Är detta...
2
Svar
24
· Visningar
3 047
Senast: katharina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Återkommande uvi
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp