Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jaha, Trygg var sedan länge färdig med travet. Nu skulle hon återigen skaffa sig en tanthäst! En okomplicerad skogsnötare, blind och...
Svar
9
· Visningar
1 891
Senast: Angelique
·
Körning Hur ser deras vagnar ut? vill se bilder på deras 2 sitsiga rockard/sulkies.... pm:a gärna priset också, det är strl minishettis/shettis...
Svar
3
· Visningar
1 694
Senast: Underbar
·
N
Islandshäst Jag är ganska nybliven islandshäst ägare,har ridit stor häst förut.Och jag har en fråga ang att rida dressyr på islandshäst...Jag har...
Svar
14
· Visningar
8 453
Senast: Korven
·
Western Hej. Är ny innom western och hörde i öronvrån att man måste ha stångbett på hästar över 5år på tävling. Stämmer detta? isf, varför? 2
Svar
26
· Visningar
3 241
Körning Ska börja köra varmblodet nu (som inte är körd sedan hon kom till mig för snart 4 år sedan) Hon har tidigare gått på travet så...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: a1agnlju
·
Körning Jag har en ideal sele och en häst med väldigt välvda revben. Jag tycker att däckeln klämmer honom och nu funderar jag på om det går att...
Svar
5
· Visningar
1 466
Senast: a1agnlju
·
Western Frågar för en kompis räkning som ska köpa en beg westernsadel i läder. Vad brukar de väga på ett ungefär?? Ska man räkna med 10 eller...
Svar
8
· Visningar
7 027
Senast: ronjabus
·
Distans Unghäst-VM pågår just nu, följ Maria Hagman-Eriksson och Annelie Eriksson med live-resultat på länken...
Svar
0
· Visningar
1 097
Senast: 810110
·
Distans Brukar fd travare funka bra som distanshäst? Har en ostartad 5åring som jag tror skulle passa bra nämligen.
Svar
2
· Visningar
988
Senast: annoj
·
L
Hoppning hejhejj jag har ridit 6 år nu , jag rider på ridskola . Men en sak som jag aldrig fått förklarad för mig är vad man menar med LB LC...
Svar
3
· Visningar
1 276
Senast: love_lillfrida
·
Western Hej svejs! Tänkte kolla med er om nån känner till vilka sadlar saddle outlet säljer och om de är nå bra. Letar inte sadel nu, ska inte...
Svar
9
· Visningar
4 273
Senast: Pinkilly
·
Fälttävlan Botkyrka och Trossnäs har båda en debutant samma helg så vilken ska man välja? :confused: Jag har ungefär lika långt till båda ställena...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: Estivuz
·
T
Trav Måste bara få skriva lite. Idag fick jag åka med en av mina travhästar för avlivning, efter att han skadat sig rejält i knät. Och det...
Svar
3
· Visningar
1 333
Senast: Angelique
·
Körning Min halvblodsunghäst är inkörd och har skött sig som en riktig pärla - så han verkar tycka det är kul. Men vi har aldrig kört med vagn...
Svar
9
· Visningar
4 616
Senast: moiran
·
Islandshäst Har letat och letat men hittar inte hur länge är man young rider? Har nämligen fått för mig att det är 21, men googlar man kmr det bara...
Svar
1
· Visningar
1 144
O
Dressyr Behöver hjälp! Vill minnas att jag läst i TR att man bara kan delta i klubbmästerskap för en klubb/år, alternativt att man bara kan...
Svar
9
· Visningar
3 634
Senast: cewe
·
Övr. Grenar Satt och diskuterade gamla ridskolehästar. Och kom då att tänka på ngr fullblod som fanns på ridskolan på 70 talet. Tror iof sig att de...
Svar
17
· Visningar
2 573
Senast: Zaga
·
Distans Senast uppdaterade rankinglistan innehåller resultat fram till 16 juli 2011 och Maria Hagman-Eriksson klättrade då från 24:e plats till...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: Psykskaft
·
Islandshäst letar och letar, men hittar inte vad arbetstempo innebär... hittade en sida förut där en domare beskrev arbetstempo som något rätt så...
Svar
4
· Visningar
4 721
Senast: Geysir
·
Dressyr Hej jag har en helt underbar gångartshäst. Han är född 05, 168 i manke och helt otroligt snygg. Jag är nu gravid och tänkte sälja...
Svar
9
· Visningar
2 631
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V