Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr i dressyr vilken nivå är det på dom? jag skall börga i en ridgrupp som rider på den nivån men fattade inte riktigt vilken nivå det är...
Svar
4
· Visningar
1 021
A
Dressyr Det snackas alltid om träningsscheman när man inriktar sig på hoppning, fälttävlan, distans osv men aldrig om man pratar dressyr...
Svar
18
· Visningar
2 236
Senast: Solvira
·
Dressyr Är på gång att börja träna dressyr med min fjordvalack, får höra mkt kommentarer om att jag ska träna med en FJORDING! Bl a att...
2 3
Svar
52
· Visningar
9 708
Senast: Darbhanga
·
P
Dressyr Jag letar för tillfället efter häst, och har hittat ett halvblod som bara är 156cm i mkh. Jag är själv 166cm och ganska smal. Men kan vi...
2
Svar
38
· Visningar
4 488
Senast: Biten
·
N
Dressyr Planerar göra tävlingsdebut med nya hästen om en vecka. Min planering var först att jag skulle ha börjat med en liten Clear Round förra...
Svar
18
· Visningar
1 508
Senast: Darbhanga
·
M
Dressyr Hur är det egentligen, jag har bara tävlat regionalt senaste åren, är det okej att starta LA på lokal tävling då? Jag är inte uppklassad...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Ylva
·
Dressyr Har lite hjärnsläpp o sitter o filar på packningslistan inför Lördagens tävling. De grejor jag plitat ner på lappen är förutom hästen...
Svar
10
· Visningar
1 530
Senast: Nora
·
H
Dressyr Tävlade dressyr för ca 2 v sedan.LB:2.Den första riktiga.Har varit med på en klubbtävling tidigare.Tävlingen var ute.Hästen var så...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Myggan_ox
·
Dressyr Om nån vecka ska mina "elever" rida sin första riktiga tävling! Men att lära dem programet utantill är helt omöjligt :smirk: Så jag ska...
2
Svar
27
· Visningar
2 538
Senast: vilse
·
Dressyr Är det någon speciell färg som gäller i dressyr?
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Lorelie
·
Dressyr Har märkt att det är väldigt få som bryr sig om att trava av och varva ner sin häst efter klasserna de ridit. Det är visserligen "bara"...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: milla83
·
Q
Dressyr Får man ha "världens snyggaste" Blå sammetsschabrak med guldpasspoal på Dressyrtävlingar? Eftersom man inte får ha vissa pannband (länk)...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: mirjada
·
M
Dressyr Är det någon här som vet om man får tävla dressyr i en bom fri sadel? Då undrar jag i första hand om en FreeForm men även om det är okej...
Svar
18
· Visningar
1 613
Senast: Barret
·
C
Dressyr En undran.. Har fått höra att man ej får flätta hästens svans på dressyrtävlingar. Gäller denna regeln jämt eller är det ingen regel...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: sweep
·
D
Dressyr Någon som har någon bra övning där hästen behöver ´´sätta under sig´´?, har lite svårt att komma åt henne!
Svar
5
· Visningar
1 139
Senast: Dorro
·
J
Dressyr Hur ska den sitta? Ska man göra en slipsknut eller ska den vara som den är? *Fattar noll* Fick inget svar på utrustning, så jag frågar...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: jojjo_blondin
·
A
Dressyr LC:1, LC:\"? hejsan jag trodde det bara fanns LC, LB, LA men vad är LC:1, LC:2 m.m?? jag fattar inte..
Svar
2
· Visningar
1 141
Senast: Stallflicka
·
M
Dressyr Rider en häst som gärna vill hamna i en ganska låg form,försöker att höja formen på henne genom att samla ihop henne lite mera med...
Svar
6
· Visningar
1 259
H
Dressyr Är det någon som vet om det ät tillåtet att tävla med hippogrippskor? Har en plan att gå över till barafota även fram med min vallack...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: Shadowfaxe
·
S
Dressyr Nu ska jag starta en tråd som jag funderat på länge.. Är i vad man i folkmun kallar "hårdrockare" :D.. men jag fullkomligt älskar att...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 140
Senast: sthlm23
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp