Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hur mycket och hur ofta rider ni dressyr veckorna innan tävling. :confused: En del lägger upp sin träning benhårt och visst, deras...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Darbhanga
·
M
Dressyr Om överdomaren tillåter att man får rida i skjorta för att det är varmt, måste det vara långärmat då? Malu
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: MaLu
·
S
LC
Dressyr Hej en som jag känner säjer att Lcn kan vara svårare än Lbn bara för att i LCn e det inte lika mycket volter osv stämmer det? :bow:
Svar
4
· Visningar
954
Senast: _Sonette
·
G
Dressyr Jag har precis fattat hur man gör galoppombyten, men jag har ett problem. När jag ska byta från vänster till höger så byter min häst...
2
Svar
32
· Visningar
3 671
Senast: Gilraen
·
Dressyr Kan ni förklara hur ni gör en perfekt ryggning?
Svar
5
· Visningar
2 102
Senast: Magnum
·
M
Dressyr Är det endast för att visa hästen "ridvägen" extra tydligt? Eller är det mest för att komma åt att mjuka upp framdelen/nacken/bogen...
Svar
11
· Visningar
1 620
Senast: fejko
·
Dressyr Hur är det med pullargrimma i "vanlig" dressyr? Få man ha det nu?
Svar
16
· Visningar
2 375
Senast: HillsBon2
·
Dressyr dessa bett är godkända (rätta mig om jag gjort fel) tvådelat tredelat tvådelat med fasta ringar tredelat med fasta ringar (ej...
Svar
10
· Visningar
1 666
Senast: Cowabunga
·
OS?
Dressyr Vem tror ni vinner på OS? Och sedan vem tar silver och brons? Jag tror: Guld: Anky/Salinero Silver: Ulla/Rusty Brons: Jan/Briar :banana...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: spoff
·
J
Dressyr Man får väl ha diskret utsmyckning på pannbandet, typ nitar i mässing/strass stenar på LÄDER, men inte "kedja". Typ som dett: Är...
2
Svar
22
· Visningar
2 115
Senast: Jessica
·
C
SM
Dressyr Japp inatt la jag ut en tråd lite sent på hoppningen om vilka jag tror skulle vinna :) vem tro ni nu vinner dressyren? själv tror jag...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Cw_
·
S
Dressyr Finns det ungponnyavdelning även i dressyr? Alltså får inte ungponny vara med och tävla bland dom vanliga ponnysarna? vilka villkor...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Picasso
·
M
Dressyr Min häst har en liten olat för sig, hon stoppar tungan över bettet, eller rättare sagt den kommer aldrig över bettet men hon drar upp...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: Trevita
·
H
Dressyr Är det samma program som LB:1 2000 eller är den mkt ändrad? Jag har beställt dressyrprogramboken men den verkar ju inte komma :crazy:
Svar
2
· Visningar
1 110
Senast: horsewhisper
·
P
Dressyr Vad krävs för att kvala till st georg, någon som har tillgång till TR?
Svar
10
· Visningar
4 346
Senast: CharlotteH
·
T
Dressyr att min utrustning funkar på tävling också. :p Tar med det jag skulle kunna tänka mig att det finns nån konstig regel om. Gummityglar...
2
Svar
29
· Visningar
2 056
Senast: Tican
·
V
Dressyr får man ha det då man tävlar dressyr?
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Jessica
·
P
Dressyr många tycker olika, jag vet. men när tycker ni det är lämpligt att börja rida sin häst med kandar?
2
Svar
26
· Visningar
2 480
Senast: true_blue
·
B
Dressyr Vad motsvarar det ungefär? Har alltid undrat det...och St. George (stavas?)
Svar
16
· Visningar
1 625
Senast: Rumpnissen
·
L
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Lindis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp