Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Jag brukar visserligen inte tävla dressyr men undrar (eftersom jag inte hittar TR någonstans på nätet) vilka bett som är godkända att...
Svar
16
· Visningar
1 988
Senast: Tulip
·
Dressyr Hur kan man börja med passagen på en häst där piaffen sitter bra? Några idéer?
2
Svar
21
· Visningar
2 499
Senast: 930603
·
Dressyr Jag är inget vidare på rörelser som ni märker och måste fråga en sak. På en optimal dressyrhäst vill man ha att den sitter på rumpan i...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: MissFideli
·
H
Dressyr Hmm jag har fixat ryttarlicens för lokal tävling idag, men var hittar man licensnr? Får man det hemskickat sen när man betalat den? Jag...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Jessica
·
Dressyr Hur långt innan ska dom ligga ute?? Jag är anmäld till en tävling nu på lördag, men har inte fått veta om jag har kommit med eller inte...
Svar
2
· Visningar
885
H
Dressyr Halloj. Ska tävla snart och det blir en lokal LB:1 på ridhäst. Jag undrar om det är ngt mera man måste ha än detta: Ryttare: Grönt kort...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: horsewhisper
·
L
Dressyr Någon här som har en aning om vad det ska va för mått mellan bokstäverna på en 20x60 bana?
Svar
2
· Visningar
1 105
Senast: linaf
·
U
Dressyr toffla \"old mac´s\" vet ni om man får tävla med toffla på dressyren?? :confused: hästen har trampat av sig skon o det finns ingenting...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Sara_S
·
M
Dressyr Vad för dressyrsadel rider du i och varför?själv köpte jag en helt ny Stübben tristan lyx till mitt 11 åriga arabsto men den sadeln...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 117
Senast: _Dieldi_
·
G
Dressyr Det är såhär att jag har en d-ponny som jag tävlar hoppning med..Men han är även väldigt bra i dressyren så nu har jag anmält mig till...
Svar
5
· Visningar
1 087
Senast: guess_jeans
·
Dressyr Fjordingar räknas väll som 'storhäst' även om mankhöjden är under 149? Hur gör dem då i ponnyklasserna, får inte fjording starta där...
2
Svar
23
· Visningar
2 144
Senast: Jessica
·
A
Dressyr Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Lowiza
·
G
Dressyr Har letat förgäves på ridsport.se efter svar på min fråga. Hittade bara kval-uppgifter om vad som gäller för att få starta FEI-klasser...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Lowiza
·
Dressyr Jag har sett vilka som är uttagna i hoppning och fälttävlan på ridsport.se men vilka är uttagna i dressyren?Nån som har lite mer koll än...
2
Svar
25
· Visningar
2 779
Senast: HillsBon2
·
Dressyr Hur rider ni fram till tävling? Jag blir tyvärr lite passiv och kommer inte på vad jag ska göra när jag ridit alla gångarter, flyttat...
Svar
9
· Visningar
2 316
Senast: Trocadero
·
A
Dressyr Det blir oftast att jag gör samma sak var gång när jag rider eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra, har lixom stannat i huvet...
Svar
11
· Visningar
1 424
Dressyr När ni åker och tävlar startar ni alltid i två klasser eller händer det att ni bara startar i en? Ska själv åka och tävla i...
Svar
10
· Visningar
1 649
Senast: Saigon
·
Dressyr Önskar tips på hur jag skall få min häst mer eftergiven i sidorna. Får alltid kommentaren ej helt eftergiven i sidorna av en och samma...
Svar
1
· Visningar
1 200
Senast: Raeman
·
S
Dressyr \"Ovanliga\" raser inom tävling Är det ngn här som tävlar med lite "ovanligare" raser inom dressyrtävling (och hopp kanske)? Tänkte...
2
Svar
25
· Visningar
2 938
Senast: Jaffa83
·
Dressyr Är det i LA eller LB, man måste ha sporrar?? Varför måste man ha det??
2
Svar
34
· Visningar
3 959
Senast: Qodrofenia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp