Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Är det bara jag som förundras över att en majoritet av ekipagen inte håller rätt takt? I piafferna är det vanligt att hästarna går i...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: lill_flesky
·
Dressyr Jag vill lära mig allt om hur man bär sig åt för att tömköra hästen! Dvs inverkande tömkörning, inte bara gå bakom och styra ;) Idag...
2
Svar
22
· Visningar
5 571
Senast: Agrundvig
·
A
Dressyr Hur skiljer sig LA:1 2003 ifrån LA:1 2000. Jag hittar inga skillnader i själva programmet. Är det bära koeffecienten på sisten som är...
Svar
8
· Visningar
1 109
Senast: Lorelie
·
S
Dressyr :confused: :confused: :confused: enligt nästan alla som provridit min häst så har han för stor trav... de flesta letar efter en...
Svar
15
· Visningar
1 672
Senast: Dajm
·
Dressyr Schabrak/vojlock/padd Måste man ha schabrak eller vojlock på tävling? Får man ha en tjock ullpadd som formar sig efter sadeln på ena...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Lorelie
·
Dressyr Vad händer om ryttaren tappar hatten under ritten?
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: karatefisken
·
S
Dressyr Jag har nu hört lite olika bud om hur ryttarens klädsel ska vara på en lokal dressyrtävling. Eftersom jag inte har något TR hemma...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: Magnum
·
Dressyr Vad ska procenten för godkänd ritt vara? LC:2 LB:1 LA:1?
Svar
2
· Visningar
1 326
Senast: Ylva
·
L
Dressyr Vågar man ställa upp i en lokal LC:2 hos hemmaklubben utan licens? (Det handlar alltså om en klass på en tävling, dessutom lär vi ta...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: Ylva
·
H
Dressyr Får man tävla lätta klasser på det?
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Hästbiten
·
Dressyr jag söker med ficklampa efter ett dressyr program som heter Dressyrprogram för äldre blåbär :p det är väldigt roligt att läsa det...
Svar
2
· Visningar
1 988
Senast: Barret
·
Dressyr Har för mej att det funnits en sån tåd tidigare, men hittar inte den... Hur mycket svårare är LC:2 än LC:1? Jag har sett vilka vägar...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Niklasson
·
C
Dressyr Se mig som helt grön, därav denna fråga: Vad var det som gjorde att den tyska ryttarinnan (glömt namn :crazy: ) på lettiska...
2
Svar
21
· Visningar
2 404
Senast: Zora
·
A
Dressyr 9.00 Klass 4 LB:3 (0+120) vad betyder detta, jag fattar kl 9.00, klass 4 och LB:3 ,men vad är 0+120??? jag har funderat och...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Tror ni Jan Brink har någon chans till medalj?
Svar
18
· Visningar
1 498
Senast: Xeline
·
T
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet var jag kan få tag i LA:1 2003 här på internet?
Svar
1
· Visningar
849
G
Dressyr Jag undrar varför de som rider dressyr använder två tyglar? Vad är det bra för? :confused: Tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
780
Senast: gosebus
·
L:d
Dressyr vad ingår i ett L:D program?
Svar
3
· Visningar
969
H
Dressyr Har ett sto som blir väldigt tung fram till i galoppen, har någon några bra övningar eller tips för att "sätta henne mer på röven" ...
Svar
4
· Visningar
968
Senast: Lully
·
Dressyr Vad har ni för erfarenheter..Vi har en tränare (och även domare) som håller till här där jag är som inte tränar ryttare som: är under...
2
Svar
23
· Visningar
2 741
Senast: diamonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp