Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej alla! Det är så att jag undrar om det finns någon tillräckligt kort western sadel för att passa denna kille: Han är en... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 824
Senast: gutenviks
·
A
Fälttävlan Köpte ett medical card och nu undrar jag vad "Name of your GP" står för? Tacksam för svar.
Svar
5
· Visningar
1 631
Senast: mammaBerg
·
Hoppning Arbetar en del med att ordna tävlingar och skulle gärna vilja ha lite synpunkter på vilka bedömningar som uppskattas mest? Min fråga...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Xenon
·
A
Trav Hejsan allihopa! Jag har hittat en vagn som jag ev har tänkt köpa till min travare. Ska bara ha den för "hobbykörning" alltså inte...
Svar
6
· Visningar
1 102
Fälttävlan Vi ska ha upptaktsmöte inför säsongen i veckan och TR IV lyser fortfarande med sin frånvaro :crazy: Vilka nya regler är spikade... 2
Svar
31
· Visningar
2 740
Senast: lundsbo
·
Western Är nyfiken på Hector bladsadel, och undrar vad som är fördel / nackdel med dem. Rider på långa skogspromenader och vill sitta bekvämt...
Svar
10
· Visningar
4 250
Senast: thyrniròs
·
Western Hej på er! Jag har kikat i regelboken och som jag förstår det så ska man ju rida med en hand om man har stångbett. Men om man som jag...
Svar
6
· Visningar
1 199
Senast: danilo
·
A
Trav Är ni medlemmar i era travsällskap eller bara någon av BAS-föreningarna (ex amatör- eller hästägareförening)? Under debatten om...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Natasja
·
Islandshäst Gjorde just en intressant upptäckt... gick in på World Fengur och kollade uppgifterna på min 2 åring.... och ve o fasa - min unghäst har...
Svar
3
· Visningar
1 389
Senast: Skolli
·
L
Islandshäst Hej! Någon som har någon erfarenhet av detta sto eller av hennes avkommor? Om så är fallet, hur är temperamentet? Tack på förhand!:)
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: Skolli
·
J
Övr. Grenar Jag behöver tipps på galoppsadel och vart jag kan få tag på en enligt mina önskemål. Den skal användas till monté. Ni som rider mycket...
Svar
8
· Visningar
1 848
L
Fälttävlan Er der noget nyt om de (nye) svenske regler for kval til start i fälttävlan? I princippet er nordiske ryttere vel kvalificeret til at...
Svar
4
· Visningar
1 338
Senast: neywaz
·
Tävling Jag har en syster som fyller 18 år i sommar, ska hon ha juniorlicens eller seniorliocens???
Svar
2
· Visningar
942
Senast: ricca
·
Trav Jag är precis på gång och ska köpa en fd kallblodstravare, mest pappersarbete kvar, jag har redan hade honom på prov i 1 år... Men...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: Kiss me young
·
Islandshäst Som amerikansk medborgare brukar jag ibland googla runt lite vad som händer därborta i islandshästvärlden och jag funderar nu på att bli...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Freyr
·
R
Hoppning Hej! har börjat fundera på att börja träna för A-tränare i hoppning, istället för att träna för C-tränare då jag känner att jag inte...
Svar
4
· Visningar
1 467
Senast: rainwithdust
·
Distans Är det någon som rider eller har ridit i en austrailien stocksaddle? Tävlar du i den också? Vad tycker du om den? Hur passar den hästen... 2
Svar
28
· Visningar
6 545
Senast: Lella
·
Körning Hej buke! Nu behöver jag verkligen hjälp! Har en minishettisvalack på 4 år som har fått dra mycket pulka och annat i vinter. Nu till...
Svar
8
· Visningar
2 117
Senast: kolblakkur
·
Islandshäst Har 2 st islandshästar hemma födda 2007 varav denna ena ska smaka/bita på allting. Kläder, grimma, grimskaft, stolpar e.t.c. Detta är...
Svar
3
· Visningar
1 142
Senast: onekligen
·
S
Hoppning Hej! Har den här helgen testat två sadlar på mitt 4-åriga halvblodssto, en Bates Elevation och en Lippo Fazzino. Båda passade så nu...
Svar
0
· Visningar
1 674
Senast: Siekan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka