Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Någon som importerat häst från USA? Hur gick det, kan hästen få några pysiska men? Vad bör man tänka på? Hur dyrt kan det bli om man...
Svar
5
· Visningar
985
Senast: Skreppur
·
T
Hästmänniskan Min Ponny är till salu och det är en tjej från utlandet som vill köpa honom.. Så jag tänkte höra om det är någon som varit med om något...
Svar
2
· Visningar
778
S
Hästmänniskan Jaha, nu har jag bestämt mig att jag lånar ut ponnyn på 1-3 år framåt. Men hur gör man? Det är visserligen till en bekants dotter...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: Gizza
·
Hästmänniskan Mina föräldrar har ett bekymmer. En ryttare med häst har kommit på att man kan rida på en av mina föräldrars skogsvägar som leder till...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 246
Senast: anhe
·
R
Hästmänniskan Har inte ridit på länge för jag känt mig deppig o gnällig.. För kallt,för mörkt,för isigt mm......... Sen blir jag ännu deppigare för...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 971
Senast: weeanna
·
Gnägg Lilian min dotter och hennes ponny Revolt C-ponny
Svar
0
· Visningar
117
Svar
0
· Visningar
146
F
  • Låst
Hästmänniskan Varför försvann min trâd om sommarbete "ögonaböj"? Behöver verkligen râd och tips av kunniga hästmänniskor. Gärna kommentar sâ att jag...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Lobelia
·
R
Hästmänniskan Hej Fick idag reda på en ny regel som är införd som gäller oss hästägare.from 1 jan 2006 så gäller nligt Jordbruksverket att " så fort...
Svar
18
· Visningar
1 419
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Som ni kanske har uppfattat har jag varit sjuk rätt länge och min enskilda firma ligger i malpåse. Jag kommer inte bli frisk på ett bra...
Svar
6
· Visningar
10 286
Senast: tashinajess
·
Hästmänniskan Jag vill gärna kunna rida lite barbacka på ridbanan. Tyvärr är min balans så usel utan sadel att jag känner mig helt vinglig och kanar...
Svar
14
· Visningar
2 104
Senast: roping-malin
·
I
Hästmänniskan :confused: Tydligen den endast skola för equiterapeut-utbildningen i Katrineholm kommer inte att fortsätta och nu undrar jag vad har man...
Svar
8
· Visningar
3 669
Senast: Mli
·
S
Hästmänniskan vad ska man tänka på när man gör det? vad är minsta måttet för stor häst på boxen? 9-12m2 meter hade jag tänkt mig men hur är det om...
Svar
5
· Visningar
910
Senast: marti130
·
C
Hästmänniskan Jag söker Järngrindar att bygga småhagar med. Var hittar jag sådana? Jag vet att jag haft uppe flera sidor vars företag säljer sådana...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: CarolaLind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp