Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Jag är lite nyfiken på vad ni betalar i stallhyra under sommaren. Är er häst/ar ute dygnet runt på bete eller inne på natten...
2
Svar
30
· Visningar
1 922
Senast: jennis
·
Svar
0
· Visningar
148
Svar
0
· Visningar
125
Svar
0
· Visningar
143
C
Hästmänniskan Har för mig att det fanns en tråd här för ett tag sedan som handlade om en flexibel stallinredningslösning i form av att man kunde...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: cafu
·
Hästmänniskan Vilket försäkringsbolag tycker ni är bäst och varför? Vilket bolag har billigast premier? Skiljer sig egentligen vilkoren särskillt...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: cerrox
·
Hästmänniskan Du som är de, vilka för och nackdelar ser du med arbetet? Vilka olika vägar kan man gå för att bli instruktör? Jag har insett efter...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Unica
·
A
Hästmänniskan Jag har en sadel på annons och en kille från Holland har hört av sej och vill köpa vår sadel. Jag har meddelat att jag vill ha pengarna...
2
Svar
20
· Visningar
1 770
Senast: Hoppiz
·
L
Hästmänniskan Efter en lång tid av letande har jag nu äntligen hittat en häst som jag tror skulle passa mig. Hästen står ca 70 mil från mig, detta...
Svar
11
· Visningar
1 077
Hästmänniskan Jag ska lämna ut min häst på foder ett år. Självklart ska vi skriva kontrakt och så men nu har jag lite frågor här. Vem står för...
Svar
9
· Visningar
1 579
Senast: SandraH
·
Hästmänniskan Var står den? Många verkar ha ha hakat upp sig på just 12 timmar. Det jag läser talar bara om "halva dygnet" och det är ju inte något...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: TomasN
·
H
Hästmänniskan Vad är egentligen bäst? Att stå i kollektivstall och göra större delen av jobbet själv som ex utsläpp insläpp osv eller att allt ingår...
Svar
14
· Visningar
3 290
Hästmänniskan Oavsett hur jag lägger upp min dag i stallet så slutar det ändå med att det gör hiskeligt ont i hela överkroppen. Axlar, nacke, armar...
2
Svar
26
· Visningar
3 949
Senast: pompelina
·
Svar
0
· Visningar
146
B
Hästmänniskan Ofta på ridskolor brukar det vara svårt att få fram frivilliga funktionärer till tävlingar och allehanda andra aktiviteter. Får man då...
2
Svar
30
· Visningar
2 286
Senast: LadySara
·
T
Hästmänniskan ...för er som tagit E kort? Vill ta detta men är osäker på om pengarna räcker till nu. Hur många lektioner tog ni? Var uppkörningen...
Svar
16
· Visningar
1 391
Senast: Kockan
·
S
Hästmänniskan Är det någon här som vet internetadresser el.liknande till arbetsförmedlingar i Storbritannien som förmedlar häst-jobb? Jag går...
Svar
3
· Visningar
1 237
Senast: sthlm23
·
Hästmänniskan Idag kom så äntligen gammel mannens hästpass från SGC, blev dock väldigt lurig på en sak, på första sidan är det stämplat dublett är...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Trix
·
M
Hästmänniskan Vi reser en del och när vi är borta får hästen gå på vila (ute dygnet runt, tillsammans med andra hästar). Vi står på...
Svar
5
· Visningar
1 697

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp