Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Vad kostar det att \"driva\" ett stall? En i mitt stall har fått erbjudande om att hyra ett helt stall och hon vill ha mig med på ett...
Svar
17
· Visningar
4 450
Senast: Sirisiri
·
  • Låst
Hästmänniskan från folk som har (eller inte har) blivit blåsta gällande kontrakt. Jag har planerat att ta en foderhäst som jag haft hand om någon...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Lobelia
·
P
Hästmänniskan Funderar på om jag inte ska hyra stallet till hösten nu. Hyran för hela stallet är 2500:- Då ingår: *6 boxar, varav en som måste vara...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Psyco
·
M
Hästmänniskan Är det någon som gått där? Har nu kommit in på Hästhållning 1 år och undrar om någon här gått denna och kan ge lite...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: RebeckaKihlberg
·
Y
Hästmänniskan Är det någon som gjort en ridbana nyligen och kan tala om för mig vad man behöver för "lager" av grus/sand! Och vad det kostade för er...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: Wilfa
·
Hästmänniskan Hämtade idag ut min hästtransport från verkstaden. De har satt in yvå takfönster och det blev sååååå snyggt :-) Väl värt pengarna. Nu...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Babelilla
·
I
Hästmänniskan Vad har ni för rutiner i ert stall? Vad kostar det och vad ingår? Skulle vilja veta lite vad ni har för filosofi när ni sköter hästarna...
2
Svar
33
· Visningar
3 008
Senast: Ewe89
·
Hästmänniskan Vi har precis köpt en liten gård med ca 15 ha mark, lyckan borde vara total efter tio års gårdssökande! :) MEN.... Aldrig får man vara...
2
Svar
37
· Visningar
5 578
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hur går det till? är det 50 eller 80% av försäkringen man får ut? Någon som trinagelmärkt en häst? Hur har det funkat? Börjat fundera...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: prince77
·
D
Hästmänniskan Vad är spiltmåtten för C och A ponny? Tacksam för svar!! :bow:
Svar
8
· Visningar
958
Senast: BeastieBabe
·
K
Hästmänniskan Ni som köpt häst långt ifrån och anlitat transportfirma, hur har ni löst det med betalning och köpekontrakt? Har ni betalat hästen innan...
Svar
3
· Visningar
2 278
Senast: feel
·
D
Hästmänniskan Någon som har tips på var jag kan hitta färdiga schabloner?
Svar
3
· Visningar
2 451
Hästmänniskan Vi satt och pratade här och började disskutera hur det egentligen går till när polisen kontrollväger hästtransporter, har peppar*peppar...
2
Svar
27
· Visningar
4 971
Senast: Moniq
·
B
Hästmänniskan Vi är spekulanter på en liten gård med några hektar mark. Tänkte bygga uteboxar för 2 hästar. Är det någon som vet hur man går till...
Svar
12
· Visningar
8 444
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Får man försäkra sin häst hur somhelst? Hur mycket som helst? Om jag köper en häst för 5000:-, får jag då försäkra den för 150 000:- ...
Svar
6
· Visningar
885
Senast: Lobelia
·
J
Hästmänniskan Halloj, Jag sitter och försöker klura ut om det är lönt att sätta på krok på min bil, så att jag kan köra runt med hästen. Jag har...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Pretty_Fly
·
C
Hästmänniskan Räck upp en hand ni som kom in på hippologutbildningen!!!
2
Svar
21
· Visningar
1 811
Senast: Russis
·
F
Hästmänniskan Idag fick jag äntligen besked från STC att jag numera kan titulera mig ägare till den varmblodiga travare jag köpte för snart 15 månader...
Svar
13
· Visningar
1 427
Senast: Francess
·
P
Hästmänniskan Jag har hört om en del som tar emot travare-rider in dem , tävlar, tränar osv. Och sedan säljer. Lönar sig det? Är det svårt att få sålt...
Svar
12
· Visningar
1 009
Senast: Psyco
·
P
Hästmänniskan någon här som hyr ett helt stall med tillhörande mark o sedan i er tur hyr ut boxar? vad tycker ni om det? är det jobbigt? har ni...
Svar
4
· Visningar
2 251
Senast: Psyco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp