Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Har sökt jobb hos en dressyrtränare som vill veta vad jag har för löneanspråk. Vad ligger lönen på för häst/stall skötare? Har jobbat...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Seminassistent
·
C
Hästmänniskan hur gör dom som har ridskola med hästpass??? har man råd att betala pass till 10-40 ridskolehästar? eller hur gör dom?
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hur går det till? Sånt måste väl registeras någonstanns? Dum fråga kanske... :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Millz
·
C
Hästmänniskan ni som har byggt stall, tjänar man på att köpa färdiga boxar eller bygga egna? Från grunden circus vad kan ett stall med 3-4 boxar +...
Svar
4
· Visningar
1 542
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Jag sådde in en vall i april. Kan man göra något (tex hö) av den i år?
Svar
1
· Visningar
678
Senast: Pooh
·
Hästmänniskan Ska försöka fatta mig kort... Jag har ett sto som för 3 år sedan lånades ut till en duktig tävlingsryttare. Hästen var en talang och...
Svar
12
· Visningar
1 430
Senast: kopparberg
·
M
Hästmänniskan Behöver lite hjälp här gällande pengar och hovslagare.. Bonde köpte parselar och fixade till en av gamla vagnarna till en par vagn.Han...
Svar
3
· Visningar
941
Senast: Millis22
·
S
Hästmänniskan Finns det någon här som har gjort det? Hur har ni gjort?
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Moniq
·
S
Hästmänniskan Hejsan Tycker Ni att det behövs med avtal för medryttare? med tanke på eventuella skader osv? Min medryttare skulle aldrig göra något...
Svar
6
· Visningar
1 699
Senast: bengall
·
J
Hästmänniskan Fick ett av en tjej här på Buke för ca ett år sedan som någon juridiskt kunnig tittat på. Du kanske kan skicka det igen om du ser...
Svar
4
· Visningar
1 983
Senast: ecssory
·
H
Hästmänniskan Vad ingår i Eran stallhyra? Alltid kul och jämföra! I min ingår: *Ensilage, hö, havre, saltsten och mineraler. *In och utsläpp. (Små...
2
Svar
27
· Visningar
4 062
Senast: Diidah
·
Hästmänniskan Hur gör man? Vad kostar det? Är de krångligt? :confused:
Svar
5
· Visningar
4 156
Senast: unki
·
I
Hästmänniskan Ska eventuellt hyra en B-ponny i ett år till min dotter, vad är skäligt att betala i årshyra??
Svar
1
· Visningar
632
Senast: mykene
·
F
Hästmänniskan har du importerat en häst från spanien? Hur gick det till? Kostade? Hur lång tid tog det? Vill gärna vet så mkt som möjligt. :bump:
Svar
15
· Visningar
4 570
Senast: favoritponny
·
P
Hästmänniskan om man har sålt en häst, och egenhändigt skrivit ett kontrakt på datorn, både säljare och köpare har skrivit under, gäller det då vid...
2
Svar
20
· Visningar
1 764
Senast: favoritponny
·
Hästmänniskan Då våran lektionsverksamhet är relativt liten med ridlekis och ridskola 4 dgr i veckan på tisdagar, onsdagar, torsdagar och lördagar och...
2
Svar
24
· Visningar
1 935
Hästmänniskan Undrar vad ni har för erfarenheter/synspunkter på att bygga stall med lägenhet ovanpå eller vid sidan om? Stallet ska isf vara för...
Svar
14
· Visningar
5 425
Senast: Inte_Ung
·
B
Hästmänniskan Vet någon var man kan hyra transport förutom på bensinmackar? Tex om det finns något seriöst företag i Sthlms-trakten som hyr ut...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Mia_R
·
C
Hästmänniskan Jag hoppas att detta inte tolkas som reklam, och att det ligger på rätt forum. I och för sig så borde det ju knappast göra så mycket...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: cissiny
·
Hästmänniskan Någon som VET vilka av boxtillverkarna som har slagdörrar på sin ordinarie "repertoar"? :confused: Jag har försökt kolla av de flesta...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp