Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är en hästtjej ut i fungertopparna. Jag var en sån där liten flicka som cyklade 1mil till närmsta stall. Mockade alla boxarna och...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: Ämelie
·
Hästmänniskan Har en dotter som sommarjobbar i en fabrik å dessa tider...hallå.. Jobbar själv i vården och vet att tiderna kan vara oregelbundna...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 874
Senast: Dana
·
Hästmänniskan Idag är jag inte värd ett skit. . Idag har jag sett till att ett barn har ramlat av en häst. Det var mitt fel, enbart genom att jag mot...
Svar
18
· Visningar
3 025
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Har nu snubblat över massa annonser med ingen bild eller video på hästen. Men MASSA bilder på mamma, pappa, moster, farfar osv osv. Och...
2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: sthu
·
R
Hästmänniskan Hej! Jag är en 15 årig tjej som har ridit sedan jag var 5 år gammal. Jag funderar på att köpa min medryttarhäst och flytta honom till...
Svar
16
· Visningar
1 677
Senast: Riverbridge
·
Hästmänniskan vet inte om jag lagt tråden rätt. men jag har ett jobbigt problem som hindrar mig enormt mycket.när jag ska rida i paddocken även om...
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: karini
·
S
Hästmänniskan Anonymt nick p.g.a. ev. skadeglada människor. Vet inte riktigt hur jag ska göra med min häst och eftersom jag inte har någon direkt...
2
Svar
35
· Visningar
4 092
Senast: MamaJustify
·
B
Hästmänniskan hur ska man bygga en box? ska man ha två lager trä eller bara ett? hur tjocka ska dom vara? hur ser boxgaller ut? får man dom som lösa...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
19 703
Senast: Buck
·
M
Hästmänniskan Egentligen så förstår inte jag varför man kräver pengar för att någon ska hjälpa dig motionera och ta hand om din häst. Lägger man ut en...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
13 993
Senast: Pettsson
·
Hästmänniskan Om du hade någon som var hästvakt åt din häst i 3 veckor medans du var utomlands, hade du gett denne person något som tack för hjälpen...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 064
Senast: Mysaan
·
C
Hästmänniskan Hej! Behöver skriva av mig lite och få lite råd av kloka hästmänniskor!;) Såhär är läget, har just sålt min häst, med stor sorg, pga...
Svar
10
· Visningar
1 386
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Jag köpte en travare sto av en uppfödare och betäckte henne och vi skrev ett avtal att om jag sålde henne eller låna ut eller foder...
2
Svar
24
· Visningar
3 200
Senast: lobell
·
Hästmänniskan Undet tävlingarna på Flyinge så presenterade Agria sitt konvalescentprojekt där de rehalibiterat utdömda hästar och sedan placerat...
Svar
11
· Visningar
1 975
Senast: mammaBerg
·
F
Hästmänniskan Hej alla! Jag tänkte bara kolla om någon har nån erfarenhet av att jobba på en ranch i USA? Jag skulle jätte gärna åka dit en sommar när...
Svar
4
· Visningar
1 667
Senast: Bewildered
·
Hästmänniskan Vi har kommit till det läget att vi inte kan bo kvar på vår gård, vi behöver något som är mindre och inte lika dyrt. Men frågan är om...
Svar
16
· Visningar
3 301
Senast: Ramona
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Ny här och gick egentligen mest med för att höra om någon av er här inne vet om det finns någon hovslagarutbildning i...
Svar
4
· Visningar
4 535
Senast: cili
·
S
Hästmänniskan Jag är orolig för en av mina stallkompisar. Vi är tre tjejer som brukar hjälpa ägaren i ett turridningsstall att motionera hästarna...
2
Svar
25
· Visningar
3 723
Senast: Rialavargen
·
Hästmänniskan http://www.aftonbladet.se/debatt/article13395178.ab Om jag lagt inlägget fel så flytta gärna på det. Har sökt men inte sett någon...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: Pancakes
·
H
Hästmänniskan hejsan nu är de så att jag och min sambo har skaffat gård ,jag har ett eget hbl f-95 nu står han på bete i närheten men vill gärna ha...
Svar
5
· Visningar
1 941
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan om en månad flyttar jag till Irland för att plugga i 10 månader. kommer att gå ifrån häst varje dag till ingen häst alls. Abstinesen...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra torrfoder
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp