Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Gång efter gång dyker det upp trådar där folk ej skrivit kontrakt, ej får betalt för stallhyra, ej blir av med häst osv. En del av...
Svar
17
· Visningar
2 164
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Hej! Är ny här, även om jag läser här rätt ofta. Jag hoppas att mitt inlägg hamnat rätt. Är så att jag är i en lite knivig...
Svar
11
· Visningar
2 093
K
Hästmänniskan Hej! Nu i höst flyttar jag till Jönköping för att plugga och har fått möjligheten att ta med min foderhäst ner. Nu till min...
Svar
4
· Visningar
1 911
Senast: Andorra
·
Hästmänniskan Ligger här i sängen och har varit extremt influensasjuk. Nu börjar jag må ngt bättre men inte tillräckligt för att jobba, så då...
2
Svar
36
· Visningar
3 851
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Jag lyckades vrida om min vrist och fick en trevlig spricka i den med. Efter det har ja inte ridit för ja inte fick av läkaren. Detta...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: Bejbie
·
Hästmänniskan Har tänkt göra slag i saken och uppfylla min dröm om att bli ridinstruktör inom centrerad ridning. Finns det någon här som gjort det och...
Svar
8
· Visningar
1 757
Senast: Juzzi
·
A
Hästmänniskan Måste bara skriva av mej lite för jag är förbannad. I början av sommaren, så frågar en "kompis" till mej, om hennes häst får stå i vårt...
Svar
4
· Visningar
2 324
Senast: Allobosia
·
Hästmänniskan Hej, sitter fast i en mycket jobbig situation! Jag är nu gravid i v 20 , allt var planerat och jag är super glad över detta:D.. Nu...
2
Svar
35
· Visningar
4 390
Hästmänniskan Jag har äntligen bestämt mig för att köpa egen häst! Efter några år på ridskola och ett antal medryttarhästar, privat träning mm mm...
Svar
9
· Visningar
1 884
Hästmänniskan ...er bil under dessa förutsättningar? Barn till en ytlig bekant till familjen (känner inte barnet alls) skickar ett sms där denne...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 194
Hästmänniskan Jag ska iväg och kolla på ett par ettåringar i veckan och har funderingar på att köpa en. har haft hästar hela livet men är inte så...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Hellena
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden ligger rätt Men jag har lånat en häst på foder, allt verkade jätte seriöst i början. Men nu får jag inte tag på...
Svar
13
· Visningar
2 572
Senast: Bejbie
·
P
Hästmänniskan Hej!:) Jag har länge velat jobba på typ en farm med hästar utomlands, eller bara ett vanligt stall, är rättså öppen för...
Svar
0
· Visningar
1 118
Senast: poa
·
Hästmänniskan Var häromdagen med om min hittills värsta ridolycka någonsin, då en häst stack med mig och bockade av mig, varpå jag slog mig medvetslös...
2
Svar
24
· Visningar
4 795
Senast: Kiwifrukt
·
P
Hästmänniskan Mina föräldrar köpte en stor nordsvensk valak för nästan 20 år sedan. Pappa körde i skogen med honom i början, för det var tanken med...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
21 918
H
Hästmänniskan hm blev erbjuden en häst med lite spatt och pålagringar ibakbenen ,hon säger att hon funkar ändå utmärkt för de ja söker lugna...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: em-pirre
·
Hästmänniskan Hej jag fick ett samtal ifrån en person som jag har känt ett par år, men vi kan inte kalla varran när vänner. Hon hade flyttat 73min...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 430
Senast: Hellena
·
N
Hästmänniskan Drömmen om att börja rida igen och till slut skaffa häst gör sig påmind titt som tätt. Jag helt och hållet levde för hästar mina första...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: Nila
·
Hästmänniskan Söker en ponny som ska funka som sällskap i hagen åt våra ston, unghästar och fölen. MEN ska funka för döttrarna att rida på. Min...
Svar
13
· Visningar
1 393
Senast: Sickan
·
C
Hästmänniskan Har två hästar som vi håller på att ordna pass till. Hästarna "döptes" av förra ägarens barn, och namnen finns enbart inskrivna i...
Svar
10
· Visningar
1 553
Senast: Hambo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp