Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vad betalar ni för ert strö? spån? Torv? Halm? st pris eller hela pallar?
2 3
Svar
43
· Visningar
7 802
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag har länge gått i tankar om att köpa en häst.. För mig inte vilken häst som hellst utan en på ridskolan där jag rider. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 287
Senast: Allobosia
·
I
Hästmänniskan Hej på er! Jag köpte hem halmpellets till min häst eftersom jag hört så mycket gott om det. Nu undrar jag vad ni andra har för märken...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Boerperd
·
Hästmänniskan Är det någon här som faktiskt driver ett hobbyföretag? :D Jag hoppas på att kunna ha ett sådant vid sidan av mina studier, men har...
Svar
5
· Visningar
2 367
Hästmänniskan Vad ska jag tänka på om jag skulle köpa ett föl? Är det några speciella saker som är viktiga att tänka på om man jämför med att köpa en...
Svar
3
· Visningar
1 558
Senast: KungTulle
·
S
Hästmänniskan Hur lång tid är rimlig att vänta på sin hovslagare vid tappsko resp. ny tidsbokning? Som stamkund.
2 3
Svar
58
· Visningar
4 382
Senast: imrahil
·
Hästmänniskan http://helahalsingland.se/nordanstig/gnarp/1.3652440-nagon-slappte-ut-hastarna-ur-hagen#.TgoxwPeOc2E.facebook Hela dagen har jag...
2
Svar
32
· Visningar
4 477
Senast: cactuspower
·
B
Hästmänniskan Hejsan ! Sitter nu med en betalning för hästförskringar via Agria?! Vad mer det finns för bolag för hästförskingar. Äger 4 st...
Svar
12
· Visningar
2 030
Senast: Wacero
·
Hästmänniskan Hej! Är intresserad av ett kallblod men hon är inte så hög,endast ca 143 i manken. Kan man anse att hon är viktbärande ändå tanke på...
2
Svar
23
· Visningar
6 108
Senast: syrran
·
L
Hästmänniskan Detta kan låta fånigt, men jag behöver ändå hjälp/Pepp vad som.. Det är en häst på ridskolan som är helt underbar enligt mig lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 162
Senast: Lilla_Jag
·
P
Hästmänniskan Hade egentligen tänkt köpa en isis till hösten men som det blir ibland så bara dök HAN upp. Jättefin svartskäck valack i närheten av...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 523
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
113 767
Senast: Tajger
·
1
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart på Häst jag ska lägga det här, brukar vara inne på hund ;) Någon får väl flytta den ifall jag är helt ute...
Svar
11
· Visningar
1 105
Senast: 134643
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag tänkte höra med er när ni tycker man har nog med erfarenhet för att kunna bli medryttare. Så vad säger ni? Ni får...
2
Svar
20
· Visningar
3 931
Senast: Home
·
A
Hästmänniskan Jag köpte min första häst för tre månader sedan (efter att ha tittat på ett tio-tal) och min magkänsla säger mig att vi (vad gäller...
2
Svar
21
· Visningar
2 858
Senast: Cosmic
·
M
Hästmänniskan Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet. Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 521
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej! ;) Jag söker nu lite inspiration. Något att göra med hästarna i hagen. Om man tex inte rider, tömkör och att man inte behöver...
Svar
19
· Visningar
1 699
Senast: Home
·
B
Hästmänniskan Jag ska typ flytta till landet om ett år ungefär kanske mindre. Och jag undrar hur mycket den kostar i månaden? Jag behöver inte...
2
Svar
31
· Visningar
3 760
Senast: Oldie
·
Hästmänniskan Jag har alltid stått i inackorderingsstall där det i veckorna skötts insläpp, utsläpp och fodringar. Nu till hösten ska jag ta hem min...
2
Svar
20
· Visningar
4 879
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Efter ytterligare en jäkla tappsko dagen innan tävling har jag bestämt mig, nu ska jag tvinga mig själv att våga gå tappskokurs. Men...
Svar
15
· Visningar
5 184
Senast: Ottisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp