Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Någon med ardennererfarenhet som kan tipsa om det är nåt särskilt man borde veta om just ardenner? Det jag känner till är givetvis...
2 3
Svar
47
· Visningar
16 589
Senast: Dalmas
·
Hästmänniskan Hejsan! Har en liten fundering ifall det är någon som har lite mer koll en jag på vilka muskler som tränas vid ridning och vilka som man...
Svar
3
· Visningar
1 396
Senast: Miagi
·
Hästmänniskan I kväll visas en film som heter Hästpojken, om en autistisk pojke. Has far tar med honom på en resa med häst. Jag har inte sett...
2
Svar
26
· Visningar
3 748
Senast: sydney
·
W
Hästmänniskan Har nu lyvkats övertala mina föräldrar lite att köpa häst och vi ska fixa boxplats till hösten. Jag vet en välutbildad jätte fin ponny...
Svar
8
· Visningar
1 368
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Många av oss rider väldigt mycket och tränar seriöst på hög nivå och alla vi som har stall hemma vet hur mycket jobb det är att sköta...
2
Svar
27
· Visningar
7 596
Senast: borderka
·
H
Hästmänniskan Vi har börjat bli intresserade av ett stallbygge av 8 boxar, hagar, skrittmaskin och en stor paddok. Först ock främst, hur mycket...
Svar
6
· Visningar
3 690
Senast: Mariaauto
·
S
Hästmänniskan Någon som byggt egen delad boxdörr? Då min häst vill klättra över måste jag nu försöka fixa någon gallerdörr ovanför vanliga boxdörren...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Lunketuss
·
T
Hästmänniskan Hur rutinerad behöver man vara för att skaffa unghäst? Vi tänker en häst på ett år ungefär och att man har läst ordentligt om allt som...
2
Svar
24
· Visningar
4 561
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Är på g att köpa häst och har lite funderingar. Hästen är försäkrad sedan tidigare, hur enkelt är det att ta över den? Är det bara att...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: Bluefish
·
Hästmänniskan Kom ingen hovslagare idag... mitt sto har typ 1 mm sko kvar och ena bak börjar glappa.. Jag bokade tid med de andra i stallet tills...
Svar
10
· Visningar
2 135
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Köpte för 2 år sedan en 13-årig valack, okänd härstamning, lite som ett projekt. Hästen var enormt spänd och känslig för allt, men jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 442
Senast: boccia
·
Hästmänniskan Är i full gång att leta häst :love: Nu har jag några frågor angånde att besikta hästen före köp. Ska man alltid besika en häst...
Svar
18
· Visningar
10 894
Senast: JossanW
·
Hästmänniskan Är det nån som äter glukosamin mot ledvärk och stelhet? Erfarenheter? Kan det hjälpa mot ryggont tro...?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
22 635
Senast: poloplayer
·
Hästmänniskan Hej!! Jag har planer på att hyra ut en stallplats och skulle vilja ha lite hjälp med hur mycket man kan ta i hyra. Det är ett litet...
2
Svar
20
· Visningar
14 163
Senast: Casteloro
·
Hästmänniskan Nu menar jag alltså bolaget. Är det någon som har sin häst försäkrad där och har erfarenheter utav det? Just nu har jag hästen försäkrad...
2
Svar
26
· Visningar
4 276
Senast: mackan
·
Hästmänniskan I helgen ska jag titta på ett lettiskt halvblod som har vart i Sverige i 6år. Hästen har ett lettiskt pass men är det OK (giltigt) här i...
Svar
3
· Visningar
1 472
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Ni som flyttat till annan ort, hur har ni gjort med stallplats? Hur får man tag i stallägare om inga annonser finns på de vanligaste...
Svar
9
· Visningar
1 220
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Funderar på att lämna ut min mjuka, snälla b-ponny på foder. Men jag är så orolig för allt, jag vill att hästen ska bli rätt riden, rätt...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej skulle behöva lite input på den här situationen! Jag har min häst hemma hos mina föräldrar. Det är jättepraktiskt, för att...
Svar
6
· Visningar
1 612
Senast: Nomina
·
M
Hästmänniskan Då var det då dags. Besiktning. Förhoppningarna var höga men sjönk fort. Insåg för ett par månader sedan att jag faktiskt kan ha...
Svar
12
· Visningar
2 418
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp