Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Hästmänniskan Mocka hage; gå fler gånger med inte så tung kärra eller gå få gånger med tung kärra??:confused::cautious:
Svar
8
· Visningar
596
Senast: Buck
·
Anläggning Hej! jag skulle behöva hjälp med att skilja på Alsikeklöver och rödklöver. Har sökt rundor jättemycket på nätet men hittar inga bilder...
Svar
3
· Visningar
1 423
Senast: Trix
·
Hästmänniskan Som rubriken låter, vad är ett rimligt andrahandsvärde egentligen? Hur många procent ska man gå ner i pris på låt oss säga en vara som...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Jag undrar lite över dethär med hästar o andra djur i samma stall. Har hört att t.ex höns ej ska bo ihop m häst. Ngn m erfarenheter...
2
Svar
31
· Visningar
6 081
Senast: ameo
·
Anläggning Jag har fått erbjudande om att bygga om en gammal ladugård till stall. Jag vill få in fyra boxplatser och utrymmesmässigt har jag två...
Svar
6
· Visningar
4 085
Senast: FlipTheFrog
·
Ekonomi & Juridik Om man köpt en häst som är veterinärbesiktad ( har ej varit med på besiktningen, men säljaren skickade besiktnings protokollet ) och på...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 373
Senast: mackan
·
Anläggning Hej! Ni som har inakoderingar som har hästarna hemma på bete, hur gör ni med täcken sommartid? Om inakoderingarna vill ha täcke (...
Svar
16
· Visningar
1 792
Senast: Manji
·
Gnägg Har ni sett andra konstiga/skrämmande hinder?
2
Svar
37
· Visningar
8 509
Senast: mily
·
Hästmänniskan Hej Alla Jag undrar om några har lite tips. Jag funderar på att köpa häst från Danmark, och importerar till Sverige såklart :) Vissa...
Svar
3
· Visningar
1 375
Senast: Loons
·
Hästmänniskan Jag har en bekants vän som jag har känt (känt till) sen tonåren. För ett tag sen kom denne hem till oss med sitt barn som var sååå...
Svar
7
· Visningar
1 675
Senast: cirkus
·
Gnägg Inom ridning och skötsel? För mig så är det när man gör något perfekt. Att det bara klickar när man galopperar, eller när man har fått...
2
Svar
22
· Visningar
1 373
Senast: Ryttaren
·
Hästmänniskan :nailbiting: Det får mig nästan att bita på naglarna! Hästarna får åka ifrån en erfaren ägare (eller en nybörjare som inte klarade...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 213
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Jag har ett "litet" bekymmer. Står i ett toppenbra stall och allt har varit hur bra som helst fram tills för cirka ett halvår sedan...
Svar
16
· Visningar
2 091
Hästmänniskan Bor i lilla Norrbotten, så det verkar inte finnas så jättemycket hästar att välja på till salu här.. Har ev. hittat en intressant häst...
Svar
11
· Visningar
1 564
Senast: Dressyren
·
Hästmänniskan Körskolan hos oss tar 1500 kronor för en körlektion (60 min) och lån av släp inför utökad B-uppkörningen och 600 kronor om man enbart...
2
Svar
20
· Visningar
5 282
Senast: chap13
·
Anläggning Hej! Vad är felet när det enda som händer när jag ansluter aggregatet till batteriet är att det piper en gång samtidigt som alla lampor...
Svar
6
· Visningar
884
Gnägg Ta och berätta varför ni tycker att era hästar är fantastiska! Så många trådar här handlar om problem där man försöker hitta lösningar...
Svar
5
· Visningar
609
Senast: Billy
·
Hästmänniskan Var och provade ut ett par joggingskor idag. Jag pronerar väldigt mycket och jag har medfödd defekt i knäna- medfödd artros kan man...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 542
Senast: Dressyren
·
Hästmänniskan Jag har världens finaste häst. Men jag har inte den tiden jag vill ha! Jag börjar fundera på fodervärd,men jag vet inte... Jag jobbar...
Svar
3
· Visningar
808
Hästmänniskan Hej! Jag har en ponny med en lite speciell färg. Jag vet dock inte vad den heter.. I passet står det att han är bork. Men dom tog ju...
Svar
9
· Visningar
4 259
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp