Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag hyr en boxplats med tillhörande hage. För drygt en vecka sedan valde jag att skicka hästen på lite "semester" och idag när jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 781
Senast: Sockerbit
·
Gnägg Jag vet inte om det här är rätt ställe för den här tråden, men jag chansar. Tänk er in i följande situation: Du har ett ungsto som...
Svar
4
· Visningar
886
Ekonomi & Juridik Jag är inte helt hundra på om den här tråden hör hemma här, ber om ursäkt om den hamna fel. För att göra en lång historia kort så har...
2
Svar
35
· Visningar
4 127
Hästmänniskan Har en sto på 4 år som är nyss mycket försiktigt in riden. Skrittat mest i skogen. Pass på ca 3o min. Har sen fyra månader tillbaka...
Svar
10
· Visningar
1 370
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att låna ut min häst (som just nu bor i Norge) under en längre tid till Sverige. Jag har tagit in henne som "flyttgods"...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: moli
·
Hästmänniskan Jag står inför ett ev köp av en till häst, en ponny. Det är en fyraåring som är helt oförsäkrad eftersom uppfödaren har ett stort antal...
2
Svar
33
· Visningar
2 497
Hästmänniskan Ifjol separerade jag och i samband med det såldes gården och alla hästar utom en, min absolut finaste, raraste bästa vän. Hon har varit...
Svar
18
· Visningar
2 667
Senast: Jonaz
·
Hästmänniskan Hej allesammans! Jag är i valet och kvalet om jag skall söka in till UPH's Equiopat utbildning. Här finner ni mer information om...
Svar
4
· Visningar
1 556
Senast: room101
·
Ekonomi & Juridik Ni som arrenderar hagmark av en kommun, vad har ni för erfarenheter? Har det funkat bra eller mindre bra? Något särskilt som man bör ha...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Hej! Det är så här att jag och sambon har köpt en gård! :) Gården har stått ganska orörd ett tag och inga hästar har funnits på marken...
Svar
5
· Visningar
1 039
Hästmänniskan Jag håller på att gå under totalt. Jag har ett fantastiskt fint islandssto f -09 som jag köpte när hon var 2 mån gammal. Hon är helt...
2
Svar
21
· Visningar
2 541
Senast: elfi
·
Hästmänniskan jag vet inte var jag ska lägga detta inlägg, men jag har problem. En tjej som vårt barn känner lite ytligt ringde och frågade oss i...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej på er. Känner att jag måste skriva av mig lite i hopp om att få lite tips om hur jag kan hitta motivationen att börja rida igen. Jag...
Svar
16
· Visningar
3 263
Senast: lulski
·
Hästmänniskan Jag funderar på att ha mina hästar inne i box mellan ca 9-17 och ha dom ute resten av dygnet pga flygfän. Är det någon som har...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: mackan
·
Gnägg Jag insåg just att mina hästar i princip är Snobben och Skrutten (seriehästar som var med i tidningen Penny, som senare blev Wendy, om...
Svar
1
· Visningar
1 009
Senast: Hepzheba
·
Ekonomi & Juridik Är det verkligen rimligt att en arbetstagare själv ska betala resekostnader till och från sin blivande arbetsplats?? I det här fallet i...
2
Svar
26
· Visningar
3 699
Hästmänniskan Jag kanske överagerar, men är irriterad i alla fall. Struntar i mitt nick.. Var "kompis" med vår dotter. För 5 år sen kom en annan tjej...
Svar
16
· Visningar
1 713
Senast: Lena_B
·
Hästmänniskan Har den sista tiden börjat fundera lite på att skaffa en egen ponny till barnen. De är 5 och 7 år gamla och rider för närvarande 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 277
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Jag har de senaste 10 åren haft mellan två och fyra hästar, och står nu med endast en kvar. Ett tag hade jag tre st som behövde arbetas...
2
Svar
24
· Visningar
3 283
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Sålde en av mina hästar i somras en grundutbildad 6 åring ( reds in sent så bara riden dryga två år när jag sålde) Under vintern började...
Svar
14
· Visningar
1 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp