Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Tänkte bara svänga in och säga hej alla Bukefalister, hoppas ni får en underbar sommar! Johan hälsar att det är underbart att leva, 23...
Svar
2
· Visningar
646
Senast: Gimlan
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska till USA för att plugga en termin till hösten och funderar på att stanna kvar under våren. Hade varit sjukt skoj att jobba...
Svar
1
· Visningar
855
Hästmänniskan Betalade ni hästen FÖRE ankomsten eller efter? Gällde veterinärgranskningens papper utomlands för försäkring hemma? Eller var hästen...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: athena
·
Hästmänniskan Jag har hamnat i massa grubblerier och vill ha lite input från andra hästmänniskor. Jag har en ridhäst på 8 år som jag har ägt i 3. Hon...
Svar
18
· Visningar
1 434
Senast: pulkaskurk
·
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Chevura
·
Gnägg Hur mycket kritik lär jag få för denna bild?
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Chevura
·
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Chevura
·
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Chevura
·
Hästmänniskan Letar B-ponny 110-125 cm, lämplig som sällskap till min halvblodsvallack, som körponny och snäll barnponny. Vad skiljer dessa raser...
2
Svar
24
· Visningar
3 710
Senast: ideryd
·
Hästmänniskan Om en ungponny mäts nu typ idag, gäller intyget till årsskiftet eller till samma datum nästa år? Jag blir inte klok på det, har kollat...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: Sockerbit
·
Gnägg Hur gammal tycker ni han ser ut att vara? Ras är inte svårt att gissa:)
Svar
15
· Visningar
1 725
Senast: Pigalle
·
Ekonomi & Juridik Jag vet att det finns många duktiga juridiskt kunniga här på Buke så jag hoppas ni orkar läsa igenom det här, jag ska försöka...
Svar
18
· Visningar
1 572
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Visste inte riktigt vad jag skulle använda för rubrik... Men jag vill gärna ha tips och hjälp med hur och var man kan plugga om...
Svar
5
· Visningar
805
Senast: Supersalt
·
Anläggning Hej jag drömmer om att ha ett stuteri när jag blir rik nog :p och då undrar jag ifall någon vet hur mycket det kostar ungefär varje...
2
Svar
32
· Visningar
3 469
Senast: Mabuse
·
Anläggning För dig som har din(a) hästar uppstallade på anläggning, eller för dig som önskar ha de(n) uppstallad på anläggning, vad för tjänster...
2
Svar
32
· Visningar
1 845
Senast: Rugge
·
Gnägg En tecknad ponny,inte Mulle. Har för mig att den figurerat på typ muggar och sånt. Massa roliga tecknade bilder,rund liten ponny med...
2
Svar
23
· Visningar
6 281
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Ni som rider på flera olika ställen, har ni dubbla uppsättningar utrustning (hjälm, väst och stövlar)?
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: Liten
·
Anläggning Vi har en vall som vi verkligen skulle behöva göra något åt. Jag vet inte om jag kan få några kloka svar här men jag kan ju alltid...
Svar
0
· Visningar
619
Senast: Apollo 13
·
Svar
0
· Visningar
173
Senast: akleja
·
Hästmänniskan Hej! Vi har sagt upp vår stallplats och tagit hästen därifrån. Vi betalar hyra under uppsägningstid, men undrar vad som är rimligt vad...
2
Svar
33
· Visningar
3 470
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp