Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (DD) Tre klasser för ponnyer på lördagen och fyra för hästar på söndagen, på lokal nivå, gav sammanlagt 300 starter i Falu RK:s...
Svar
0
· Visningar
588
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Kyra Kyrklund har fått en ny häst i träning, lusitanohingsten PSL Rico, och OS-dressyrryttaren Sven Rothenberger sadlar om...
Svar
0
· Visningar
678
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Tina Lund blev i helgen Danmarks första mästare i hoppning inomhus. Hon vann efter omhoppning mot två andra ryttare. Läs mer
Svar
0
· Visningar
545
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Vid Svenska Islandshästförbundets årsmöte nyligen utdelades förtjänsttecken till personer som gjort stora insatser under lång...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Musikevenemang och motorsport är tänkbara komplement till hästarna i projektet Dingle Horse Arena. Om den blir verklighet...
Svar
0
· Visningar
594
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Helagotland) Vindkompaniet vill bygga vindkraftverk på Lojsta hed. Mitt i skogen där russflocken går. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Helagotland) Det var tio år sedan sist, men i lördags red Fredrik Bogren hem segern i eftertraktade `Vintertäcket` vid Hemseortens...
Svar
0
· Visningar
576
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Smålandsposten) Ellinor Magnusson från Åseda blev tvåa och trea i årets första nationella ponnytävling i dressyr i Kungsbacka i helgen...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Smålandsposten) Utan arrangörer inga tävlingstillfällen. I Kronobergs län finns ett tiotal ridklubbar som anordnar ryttartävlingar...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (NT) Hanna Klensmeden lämnar snön och drar till Italien i en månad. - Jag räknar ned dagar och timmar, tiden går jättesakta, tycker hon...
Svar
0
· Visningar
516
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VT) Efter att ha varit ordförande i Tjust Distansklubb sedan föreningen bildades 1994 lämnar Elisabeth Hjortvid nu över ansvaret till...
Svar
0
· Visningar
578
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (HP) Den nedlagda ridskolan väckte ont blod. Ett tag talades det om att ryttarföreningen skulle kastas ut från ridhuset i Ahla. Men...
Svar
0
· Visningar
599
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) - Jag har köpt tillbaka Chirlon eftersom jag vill säkra Ceylon-blodet i Sverige. Vi har så mycket utländskt blod i våra...
Svar
5
· Visningar
1 517
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Hästen har utvecklats enormt”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
611
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Publiceringen av bilderna på den extremt inspända ponnyn Power and Paint vid longering på årets ponny-EM har inte bara gett...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: Ludique
·
Hästnyheter (Aftonbladet) ”Det känns som en riktigt bra häst”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
749
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvD) Från prognoser till prognoser men numera på Konjunkturinstitutet. Kerstin Hallsten gjorde igår sin första dag som prognoschef på...
Svar
0
· Visningar
666
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Aftonbladet) Svenske tränaren: ”Det är bland de värsta smällar jag har sett”. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Arbetarskydd) Nio av tio ridlärare är kvinnor. Men redskapen är utformade för män. Det är ett skäl till att så många som sex av tio...
Svar
0
· Visningar
542
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travnet) Robert Bergh fick en tränarseger i Caen idag då hans treåring Scoop d'Eronville (e. Biesolo) vann tillsammans med Pierre...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp