Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter (DT) Det började med hoppning och fälttävlan innan fotbollen tog upp det mesta av tiden. Att det slutligen blev proffstränaryrket är...
Svar
0
· Visningar
658
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Newsdesk) 17-21 oktober Svenskt Avel & Sport Championat, Flyinge Förra året kom Classic Lady hem med en guldmedalj från unghäst-VM i...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Vid CCI***-tävlingen i Holland slutade Linda Algotsson och Stand By Me på en sjätte plats efter att ha legat trea efter...
Svar
0
· Visningar
661
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (BLT) Helgens nationella hoppning för häst lockade ett skickligt startfält till Olofström. VM-medaljörer fanns på plats, likaså...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SvRF) Helena Lundbäck vann världscupen i Oslo med Madick. Rolf-Göran Bengtsson och Ninja La Silla var trea. Helena Lundbäck och...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folkbladet) Ingen rast, ingen ro. I söndags vann Helena Lundbäck säsongens första världscuptävling i Oslo. På fredag startar den andra...
Svar
0
· Visningar
665
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Power and Paint, som vållat så stora diskussioner inte minst i Ridsport efter bilderna på den extremt hårt inspända ponnyn...
Svar
0
· Visningar
839
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (SR) Trots att många skaraborgare håller på med ridsport och ett flertal på hög nivå, så har Skaraborg inte något lag med i...
Svar
0
· Visningar
716
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Folkbladet) Ris och ros. Det var Helena Lundbäcks egna summering av första dagens hoppningar i Oslo. Världscupens första sammandrag...
Svar
0
· Visningar
645
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) En grupp forskare från Sverige och Kanada har studerat hur ridning i hyperflexion, så kallad rollkur, påverkar hästens...
Svar
0
· Visningar
799
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ridsport) Dopning och alternativa behandlingsmetoder var några av de ämnen som stod på programmet under årets upplaga av...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: Nicke
·
Hästnyheter (YLE) En häst som stod i en hage invid sitt stall i Svartså i Borgå blev av allt att döma riven av en björn för drygt en vecka sedan...
Svar
5
· Visningar
1 413
Hästnyheter (NT) Det blev ingen återkomst till superligan för Malin Baryard-Johnsson och Butterfly Flip. En sträckning i ryggen gjorde att hästen...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Ancor
·
Hästnyheter (Allehanda) Mahdi Dahir från Somalia sken som en sol när han klev av islandshästen efter ridturen i den vackra naturen i Viksjö. - Jag...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: _Allishy_
·
Hästnyheter (ATL) Större delen av den alternativa medicinen är och förblir tveksam i akademiska kretsar. Väl valda delar börjar däremot bli värda...
Svar
0
· Visningar
870
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travnet) I våras bestämde sig Christer Graaf för att hyra Blädingeås Stuteri och han bytte samtidigt bana, från Eskilstuna till Kalmar...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Sydöstran) När jag växte upp gick jag i Strömsbergs skola mellan förskola och årskurs sex. Jag var aktiv, sysselsatte mig och...
Svar
0
· Visningar
861
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (VK) En tidig oktobermorgon är den nordiska expertisen på fjällräv samlad vid en enkel hästhage norr om Ammarnäs. Nattens lätta snöfall...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Ystads Allehanda) Efter 17 år lämnar Gisela Mårtensson Tjustorps hästgård och lämnar över till Magdalena Jensen och hennes sambo...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter (Travronden) Om pajaseriet till Europaderby och tvååringar som tjänar enkla grova pengar...
Svar
0
· Visningar
775
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp