Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hejsan min kompis har prec köpt en ny transport/lastbil till hästarna
Hon sa att den hetta något med Horsedriver och kostade ca 700 000...
Hästmänniskan
Jag och min man drömmer om att skaffa en mindre hästgård i Skåne. Min man jobbar i Lund och måste ha pendlingsavstånd dit. Vi har insett...
Hästmänniskan
En granne har börjar komma igång med att rida igen då det inte funkade alls med hennes förra häst (både i rörelser och med den hästens...
Hästmänniskan
Jag har för närvarande nästan allt under kontroll. Utom min ena handld.
Jag har haft ont i den til och från under fyra års tid.
Första...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras En nackdel med det sistnämnda tänker jag är att man väl måste ha fött upp x antal kullar för att kunna få diplom. Så en superseriös, bra...
Ekonomi & Juridik På samma ämne. Vem bryr sig egentligen om ifall hästen har pass eller inte? Nu var mitt fall lite speciellt men ingen av de professioner...
Hästmänniskan Det är ett treårigt fjordsto av större modell. Rätt tuff och självsäker. Jag sålde henne främst för att jag inte kände att jag hade tid...