Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan vet att de vart mängder me sånna här trådar men... Letar medryttare till min polle har hittat en tjej som de funkade bra med nu ska...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: Nate
·
Hästmänniskan Jag har en holländsk import, men jag köpte honom här i Sverige. Jag har hans Holländska pass. Nu ska JAG sälja honom och jag har inget...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: token
·
Svar
0
· Visningar
121
Senast: verrdogan
·
Svar
0
· Visningar
109
Senast: verrdogan
·
Hästmänniskan Hur stor ligghall/vindskydd måste man ha för 4 shettisar för att det ska vara godkännt?
Svar
2
· Visningar
795
Senast: arabia
·
Hästmänniskan Vi håller på att fixa i ordning paddocken och då ska vi ha belysning till den. Nu kom frågan upp.... vad ska man ha...:confused: Vad...
Svar
2
· Visningar
1 633
J
Hästmänniskan Jag sitter här och räknar lite på vad det egentligen kostar att hyra ut stallplatser, och vad jag får fram så lönar det ju sig inte alls... 2
Svar
28
· Visningar
4 214
Senast: babbus
·
Svar
0
· Visningar
175
Senast: lillbeka
·
Hästmänniskan Vad gäller egentligen när det gäller totalvikter på lastbilar. Är det vanligt att det enkelt går att ändra totalvikterna på dem ...
Svar
1
· Visningar
1 143
Senast: Masse
·
Hästmänniskan hur man skaffar sig en lite utbildning till ridlärare??? Jag är INTE så intreserad att jag vill läsa på Hippologen i två år...
Svar
15
· Visningar
1 392
Senast: EmelieR
·
S
Hästmänniskan Tanken är att det kommer att vara mellan 5 och 10hästar i stallet som går på lösdrift och givetvis måste då en välutänkt gödselhantering...
Svar
19
· Visningar
1 790
Senast: Spider84
·
Hästmänniskan Jag har ett stall byggt av lekasten (heter det så tro) Inte nybyggt. Första hösten i det här stallet. Alla 8 fönstren och dörren öppen -...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: Zelma
·
Gnägg var på utställning 18 augusti 2007 o kom tvåa med gammel mannens tjocka mage!
Svar
0
· Visningar
151
Svar
0
· Visningar
103
Hästmänniskan ..för att skaffa egen häst? Det är väl en fråga som inte går att ge något generellt svar på, men det verkar som att jag aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
1 223
Hästmänniskan ber moderator flytta tråden omd en ligger fel - var osäker på var den borde ligga. Är numera hästlös, och komemr vara i minst ett år...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: trazel
·
C
Hästmänniskan Förlåt om detta är fel forum men en tjej jag "känner", eller snarare känner till, köpte upp en häst feb 2006, efter 3-4 månader blev den...
Svar
7
· Visningar
1 179
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan Jomen de är ju bara så självklart, det regnar givetvis idag och ska så göra hela dagen. Funderar på det här med provridning när det...
Svar
7
· Visningar
1 279
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka