Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan När ni säljer häst, vilket kontrakt använder ni då och framför allt varför använder ni det? Jag har tidigare skrivit eget utifrån...
Svar
1
· Visningar
1 812
Senast: cardior
·
H
Hästmänniskan Det är så här va, att mammas gubbe lovade att bygga en paddock för 1,5 år sedan. Han har både grävmaskin och lastbil så han kan göra... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 348
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Jag är inte säker på om jag lägger denna rätt... Moderatorn får gärna flytta den om det blir fel. Jo, vi ska åka och titta på...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Taxilock
·
P
Hästmänniskan Någon nämnde för ett tag sedan att man var tvungen att ha lädergrimma i transporten för att försäkringen ska gälla om det händer något... 2
Svar
29
· Visningar
2 646
Senast: Uddatyp
·
J
Hästmänniskan Juste så som rubriken säger! Vad är ert dröm inackorderingsstall vad skulle det inehålla för tjänster och hur skulle det vara... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 977
Senast: Anna_
·
M
Hästmänniskan Efter en dressyrlektion har jag nu rejält skav i baken, och det gör så ont!! :crazy: :o Vad kan man göra för att undvika detta?!? Vad...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: mariannesv
·
Hästmänniskan Tjena allvetare!! har en fråga som jag sökt och sökt men inte finner svar på... Vi ska byta stallinredning och ska då ha stående...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: stranger
·
H
Hästmänniskan Efter att ha hållt upp med ridning i 15 år har jag äntligen beslutat mig för att göra ett nytt försök. Jag red under tonåren, men...
Svar
15
· Visningar
1 478
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Hannaa
·
Hästmänniskan Hur fäster man de i transporten? Ska man sätta fast grimskaftet och linda runt bommen eller? Fattar noll.. Sen undrar jag en annan... 2
Svar
27
· Visningar
5 866
Senast: Fredag
·
H
Hästmänniskan Man måste ju ha en gjuten betongplatta där man ska lägga stallgödsel. Varför måste man inte ha tak över? När man bara har platta så när...
Svar
10
· Visningar
2 402
Senast: Strajder
·
M
Hästmänniskan HjÄlp! Jag har gått i hästtankar ganska länge, och för någon månad sedan bestämde jag mig för att ta det stora klivet. Jag sökte...
Svar
15
· Visningar
2 245
Senast: Bintang
·
Hästmänniskan Pratade precis m Sveland, pengarna för Plutten är påväg så nu åker vi ner till Småland på fredag o köper den nya! Det känns verkligen...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Piruette
·
E
Hästmänniskan Någon här på buke som är ridlärare? Isf; - vad har du för utbildning (och vart ubildade du dig)? - trivs du med ditt jobb (och hur...
Svar
7
· Visningar
1 467
Senast: lilith
·
Hästmänniskan är det ett måste för att få försäkra??
Svar
9
· Visningar
1 096
Senast: Piruette
·
R
Hästmänniskan Efter mycket om och men verkar det ordna sig med praktik så jag kan söka till hippologen. Har fixat så jag får komma till en...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Punkity
·
Hästmänniskan När ni är ute och transporterar era hästar, kör ni på väggrenen för att låta andra bilar komma förbi? Själv tycker jag det är otäckt... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 442
Senast: fetanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka