Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan hej! jag har tittat på en häst för 3 veckor sedan en fullblods vallack som är 7 år. inga tidigare skador och så. men nu är det så att... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 270
Senast: memmalotta
·
Hästmänniskan köpte en höst för snart ett år sedan och nu har det upptäckts att han har gamla pålagrningar i båda framkotor. Veterinären sa att man...
Svar
5
· Visningar
1 055
Senast: Baddy96
·
G
Hästmänniskan Jag hittade en häst jag ville köpa, ett halvblodsto på 15 år. denna häst stod inte mer än tre mil från där jag bodde så ägaren och jag... 2
Svar
24
· Visningar
4 408
L
Hästmänniskan Hejsan. alltså jag måste få skriva av mig, och få lite tips inför framtiden! Det är såhär att i helgen så pratade jag och mamma, ja om...
Svar
3
· Visningar
1 246
Senast: Lantlolla
·
Hästmänniskan Jag ska förmodligen börja ge lektioner åt en bekants två barn. Barnen kommer rida ensamma varje ridlektion, men vara tillsammans under...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: amalia
·
Gnägg kråkan kliar sig:)
Svar
0
· Visningar
192
Senast: mataii
·
Gnägg Vill dela med mig en bild på min fina Andalusier valack Martinete som gick bort i cancer förra året. Han är saknad...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Tess_PRE
·
Hästmänniskan Imorrn åker jag på antsällningsintervju på ett stort hästcentrum i sverige. De sökte upp mig(vilket alltid är en bra början), men VAD...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: Candlegirl
·
Hästmänniskan Jag har fått lite förfrågningar angående export av häst till USA. Någon som vet vad det kostar och vilket bolag som gör det. Hur...
Svar
2
· Visningar
1 893
Senast: elle12
·
Hästmänniskan :confused:Hej alla stallbyggare,:confused: ska skicka in en ansökan om förprövning för ombyggnad av stall för 6hästar och vet inte...
Svar
4
· Visningar
3 834
Senast: Fria
·
B
Hästmänniskan Hej, vad tycker ni man ska kunna om man ska skaffa medryttarhäst/sköthäst? I ridning, hantering och annat, vad ska man kunna? Hur vet...
Svar
13
· Visningar
1 552
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Vi ska bygga om i vårt stall och nu funderar jag över hur vi ska prioritera mellan boxstorlek och bredd på stallgång. Första förslaget... 2
Svar
21
· Visningar
3 280
Senast: elmelts
·
E
Hästmänniskan Problemkunder!!! Hur gör ni andra med verksamhet/hästföretag med sk. problemkunder?? Kunder som ej betalar sina fakturor och som... 2
Svar
33
· Visningar
2 916
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad tycker ni? Jag ska inreda ett litet pyttestall och har två alternativ. Antingen kan jag göra en stor box som båda hästarna (2st)...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Ellyne
·
S
Hästmänniskan Får man ha egen häst med i utbildningen? Hur pass mycket utbildad måste den va då? Försökte hitta på hemmsidan men hittade inget...
Svar
2
· Visningar
1 148
Senast: Vindelkusken
·
Hästmänniskan Hej allihopa Vårat första skördeår :( Behöver hjälp från Er som varit med ett tag att bärga hö. Min sambo är så orolig att vårat hö...
Svar
10
· Visningar
2 778
Senast: månFare
·
W
Hästmänniskan Den 1 sept. höjer jag hyran och skulle vilja ha hjälp av er att få veta om det är rimligt!! Jag har hittills haft 650:- i kallhyra sept... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 492
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Jag måste ha råd om hur ni skulle vilja att era inhyrda sa en sån här sak till er. Vill inte att det ska tolkas fel eller att jag...
Svar
16
· Visningar
1 982
Senast: Invinciblestables
·
G
Hästmänniskan Jag skulle som nydiagnosticerad reumatiker vilja ha kontakt med andra som har samma eller liknande problem, och som har en egen häst... 2
Svar
39
· Visningar
5 059
Senast: KarroLinn
·
S
Hästmänniskan Om min häst rymmer ur hagen, korsar en väg och bli påkörd vilken försäkring kommer att täcka vad då?
Svar
4
· Visningar
942
Senast: schelin_j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka