Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Hur tränar du din balans... Förut red ja mer eller mindre jämt med sadel det var väl på vintern när det var riktigt kallt som jag red... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 720
Senast: Sellan
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Shiver
·
T
Hästmänniskan Känner att jag måste få skriva av mej lite. Kopierar mitt blogg inlägg där det står vad som hände... "Nu sitter jag här i...
Svar
14
· Visningar
2 119
Senast: TifaStar
·
Hästmänniskan Mina hästar ska gå på lösdrift och jag vill skaffa någon typ av foderbord så att det inte blir så mycket spill. Helst vill jag köpa en...
Svar
7
· Visningar
1 806
Senast: Smuldaisy
·
Hästmänniskan Behöver lägga in nytt golv i min transport! Vad för material kan man ha? Var finns det att köpa? Vad är ca priset på golvet?
Svar
7
· Visningar
1 137
Hästmänniskan Mitt sto är konstaterat dräktigt idag och det är gott om tid kvar, men jag har ingen fölningsbox. Hon är ett hbl och mina boxar är ca 10...
Svar
10
· Visningar
1 403
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Är det någon som har ett torkrum för blöta hästtäcken med luftavfuktare? Fungerar det bra? Är det effektivt energi- och funktionsmässigt...
Svar
5
· Visningar
3 799
Hästmänniskan Nu är jag arg. När jag ringde och frågade om ett bete jag har en av hästarna på så fick jag svaret 2500:- för hela perioden = 2...
Svar
16
· Visningar
1 854
Senast: Sammet
·
S
Hästmänniskan Jag ska åka och titta på ett sto som är 4 år, fullblod. När jag slog upp henne på ATG stod det att hon blev dödförklarad när hon var ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 128
Senast: Immer
·
S
Hästmänniskan Undrar lite vad en bra ridhusbotten består av... vad är bäst o mest lättskött?
Svar
8
· Visningar
1 580
Senast: Bison
·
C
Hästmänniskan Hej. Jag köpte nyligen en ny häst, men jag veterinärbesiktade den inte. Vad tycker ni om att detta. Är det alldeles åt helvete att...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: hopp_o_galopp
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Vimsan
·
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Vimsan
·
I
Hästmänniskan Hejsan! Skulle någon kunna förklara begreppen kallhyra reps. varmhyra på ett lite enklare och kortfattat sätt? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
3 261
Senast: remmis
·
Hästmänniskan visste inte vart jag skulle lägga tråden, men.. Vi säger att min häst skulle komma ut från hagen på någon sätt, tex bli skrämd, och...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: FadeAway
·
Hästmänniskan Kommunen, och grannkommunen, har dragit igång sin hästinventering igen. Än har de inte hittat hit, och lika glad är väl jag för det... 2
Svar
28
· Visningar
2 631
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Låt säg att man arrenderar mark, på plats finns stall samt 5-6 ha, ägaren tillåter någon form av bostad där. Måste man om man köper...
Svar
5
· Visningar
1 809
Senast: Tacitus
·
S
Hästmänniskan Undrar lite hur är det med livslängden på ett ridhus? Stommen är det jag främst tänker på... har den ett "bäst före datum"? Sen...
Svar
6
· Visningar
838
Senast: Svanhild
·
Hästmänniskan Transporterna jag väljer mellen är: En thule med sadelkammare och garderob, tror den hette excellent. Denna vagnen är helt ny...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka