Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Någon som har köpt gård, vad kosta den? Vad ingick? Boningshus? Stall? Garage? Verkstad? Hagar? Skog? Marker? Berätta gärna mycket om...
Svar
19
· Visningar
6 132
Senast: gråskägg
·
Hästmänniskan När är hästaffärer skattepliktiga?
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: tuttiboo
·
Hästmänniskan är inte passen framförallt till för att hästar som har fått i sig medicin med livstidskarens inte ska användas till livsmedel??? för...
Svar
14
· Visningar
1 104
Senast: bettysmatte
·
F
Hästmänniskan Har mtt enna halvblod försäkrad i Agria de kostar ca 12.000kr om året :crazy: och 100.000 vetrinär vård. Finns det billigare och...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Vad är rimligt att betala för in-/utsläpp & 3 fodringar/per dag 7 dgr/v om kallhyran (dvs endast box, hage, el & vatten) fn ligger på...
Svar
10
· Visningar
1 014
Senast: Affa
·
Hästmänniskan Hur mycket är det rimligt att betala för mockningshjälp av 11 boxar i 2 dagar?
Svar
15
· Visningar
1 485
Senast: mycket_irriterad
·
Hästmänniskan Jag undrar hur det är i era stall där hästägarna delar på foderveckorna. Om någon har fler hästar än en, tar den personen för så många...
Svar
17
· Visningar
1 352
Senast: Superbiddi
·
Hästmänniskan Finns det några lösningar på hur man rätt enkelt kan göra ett lite mindre provisoriskt vindskydd/lösdrift eller en box? Tänkte bara om...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: Mampas
·
P
Hästmänniskan Jag har köpt ett torkskåp till att torka blöta täcken (funkar jättebra) men nu är jag lite halvirriterad :o på dem som använder det...
Svar
14
· Visningar
5 744
Senast: pialotta
·
S
Hästmänniskan Jag har en liten fundering vad gäller vad som ingår i eran stallhyra. Vad skulle ni betala för följande: - utsläpp på morgonen av... 2
Svar
30
· Visningar
1 824
Senast: giffan
·
S
Hästmänniskan Tar studenten till sommaren och då funderar jag på att arbete som hästskötare. Är det stor chans att man får jobb även om man inte gått...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: coscos
·
S
Hästmänniskan visste inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden.. kan tex. att hästen är istadig räknas som dolt fel? är det sant att man...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: ecssory
·
S
Hästmänniskan Vi i stallet har ett tag funderat på att bilda en förening. Jag vet inte riktigt vad som gäller när man har en egen förening. Så ni...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Anna_
·
B
Hästmänniskan Vi har än så länge ingen gödselplatta utan jag mockar i säckar som vi sedan tömmer gratis hos en bonde. Det fungerar bra och jag ska... 2
Svar
21
· Visningar
1 976
Senast: Lahtel
·
Hästmänniskan ... när det gäller takhöjd? Jag ska ha lösdrift till hösten som är precis som den ska vara på alal sätt och vis, däremot måste vi...
Svar
7
· Visningar
947
Senast: gadriel
·
Hästmänniskan "Julklapp?", "Nu prissänkt!" mm mm. Usch vad jag blir arg, ledsen och besviken att folk står och annonserar ut sina uppfödningar och... 2
Svar
23
· Visningar
1 885
Senast: piamar
·
F
Hästmänniskan Om hästen blir utömd efter ca 6-7 besök på klinik med olika behandlingar. Får man ut hella summan a beloppet den är föräkrad för?
Svar
6
· Visningar
717
Senast: Sirisiri
·
P
Hästmänniskan Hej! Equiterapeut utbildning - någon som vet om det är en bra utbildning? Var i kontakt med dem för ca 2 år sedan och mitt intryck...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: knasan
·
Hästmänniskan Nån som kan hjälpa mig att ta reda på om min hästs pass gäller? http://www.hest.se/album/2768.jpg http://www.hest.se/album/2772.jpg...
Svar
8
· Visningar
938
Senast: Sweet
·
E
Hästmänniskan Någon som vet hur man ska gå tillväga för att skaffa hästpass? Jag har läst att alla hästar ska ha pass innan 2005...det börjar närma...
Svar
8
· Visningar
1 059
Senast: Jen80
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka