Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Häst pass 2005? :o känns lite pinsamt att fråga men har inte riktigt fattat det än men jag undrar, ska dom ha det? :smirk: MVH Aska
Svar
5
· Visningar
715
Senast: -Stella-
·
Hästmänniskan Jag som har varit så glad och säker på att vi skulle bygga en gård på min farbrors mark fick igår veta att han ville ha upp emot 700 000...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Nu har jag äntligen fått tag på en tjej som kan klippa pållen, så hon ska komma ut till stallet nån dag framöver ! :banana: Och bäst...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: Darbhanga
·
Hästmänniskan Har jobbat som hästskötare i flera år nu men inte gått med i något fack eller för den delen a-kassa heller... :o Vilket fack tillhör...
Svar
3
· Visningar
1 242
Senast: Kritos
·
Hästmänniskan När är det man kan söka in till den? Hittar ingenting på internet nämligen..
Svar
4
· Visningar
934
Hästmänniskan Vill bara reda ut en sak så att jag helt säker och har allt på det torra. Var inne på djurskyddsmyndighetens hemsida, och tittade på...
Svar
9
· Visningar
1 202
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Hade en tjej på gång för att ev. vara fodervärd till min häst. Jag sa att jag ville ha referenser från hennes tränare och ev. från...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan För 1.5-2 mån sedan gjorde jag ett hästbyte. Min häst hade en olat som jag informerade om före bytet. De såg henne även göra det vid...
Svar
6
· Visningar
1 077
Senast: Hera
·
E
Hästmänniskan Men jag vill bara höra hur ni skulle göra om ni var i min sits? Har en underbar häst som jag älskar. Men hon har varit på foder en tid... 2
Svar
24
· Visningar
1 738
Senast: alpha
·
Hästmänniskan Är nyfiken på vad ni har för stallinredning och vad just inredningen kostade det? Har ni bilder? Tack på förhand! :bow: /MVH Emma
Svar
9
· Visningar
1 719
Senast: javill
·
Hästmänniskan ... inne i stallet? Vilket är bäst? :)
Svar
9
· Visningar
3 503
Senast: javill
·
J
Hästmänniskan Jag sitter och försöker pula ner vad jag ska skriva i kontraktet, ska sälja en 1,5 åring till en supertrevlig liten tjej. Vad skulle... 2
Svar
28
· Visningar
2 036
Senast: Dentaku
·
D
Hästmänniskan Fick i dag en förfrågan om jag kunde tänka mig att sitta med i ridskolans styrelse men känner mig lite tveksam :confused: . Hur är...
Svar
3
· Visningar
869
Senast: anouk
·
O
Hästmänniskan det ger mig bara en massa frågetecken! jag ahr en fjording som jag inte ahr stam på, jag vet ju heller inte om det stämemr att han är...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: pimy
·
Hästmänniskan Ni som rider på ridklubbar där det finns caféteria hur han ni löst det? När har ni öppet, vem eller vilka är det som jobbar där, vad...
Svar
5
· Visningar
858
Senast: myfairlady
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar om någon här har praktiserat på en djurklinik/veterinär? Vad fick man göra? Jag har gått samhäll inriktning kultur...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: Jempan
·
Q
Hästmänniskan Om man triangelmärker sin häst så får man ut en del av försäkringen det vet jag. Men hur fungerar försäkringen sen? Blir det...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: Sweet
·
Hästmänniskan Jag är ordf. för en liten ideell ridklubb som arrenderar mark av en travklubb, på denna marken har vi anlagt en ridplan som vi sökt och...
Svar
11
· Visningar
8 142
Senast: alfa460
·
Hästmänniskan Har en liten fråga som jag funderat på ett tag och inte riktigt förstår... Om man t ex har ett fodervärdskontrakt över en häst som...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Vad kostar det att söka tillstånd för att ha mer än 4 hästar hemma?
Svar
2
· Visningar
564
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?