Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Det har fungerat bra hitills. Maken har tagit barnen när jag har åkt till stallet och har han jobbat så har barnen följt med och borstat...
Ekonomi & Juridik
Tittat lite på hästförsäkringar (fascinerande nog skulle hästen ifråga kosta 330 vs kattens 224, båda i Agria) och jag funderar på det...
Ekonomi & Juridik
Om man nu trots allt vill köpa en häst som visar sig ha eksem, hur mycket tycker ni det ska synas på priset? Säg att hästen är värd...
Juridik & Ekonomi Sådärja nu har jag även skickat in alla underlag till TUI fly också. :) De har rätt lång handläggningstid men så är det, kommer väl...
Hundavel & Ras Ja kelpies är lite lättare än dobermanns när det kommer till att chilla när de är välaktiverade, men utifrån första inlägget hade jag...