Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag behöver lite tips och råd inför en kommande ridresa.
Är det någon här som varit på Irland och ridit en jakt?
Hur går det till?
Jag...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en fastighet som är taxerad som lantbruksenhet utanför detaljplanerat område, vad kan man då förvänta sig vad det gäller...
Ekonomi & Juridik
Vilket försäkringsbolag tycker ni att man ska välja om man bara ska ha en veterinärvårdsförsäkring på en skogsmulle?
Motivera gärna...
Ekonomi & Juridik
För att göra en lång historia kort så har vi åkt in och ut på klinik i 6 månader med återkommande hälta. Vi har bytt veterinär 3 gånger...
Hästmänniskan
För ca ett år sen började jag få väldigt ont i ena knät vid ridning, ondast med hoppsadeln och lite kortare stigläder men kände av knät...
Hästnyheter Det som stökar är ju dock att man är sitt personliga varumärke varje sekund i och med att det inte finns någon särskildas mellan IRL och...
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...