Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag går i tankarna om att skaffa egen häst igen, har insett att det gör mycket gott för min psykiska hälsa. Är dock i valet och kvalet...
Ekonomi & Juridik
Blir snurrig, vad behöver man egentligen söka för tillstånd?
Vi ha i dagsläget fyra hästar var av ett dräktigt sto, vi kommer även att...
Ekonomi & Juridik
En väninna till mig har stall på gården och har inackorderingar samt medryttare. En av dessa medryttare har en dotter som stallägaren...
Ekonomi & Juridik
Hur mycket får en tränare tjäna utan att betala skatt? Antar att det räknas som hobbyverksamhet eftersom tränaren i fråga även har ett...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag pluggar till fjällguide på universitetsnivå och ska nu i vår ha en avslutande b-uppsatsskrivning på 10 veckor. Jag vill gärna...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...