Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en ponny som heter Presto som jag kör häst och vagn med, både hon och jag älskar det. Sedan bestämde jag mig för att ha hästarna...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag undrar om någon har någon erfarenhet av att köpt häst som är sjuk? Köpte en häst för ca 3 mån som visat sig ha blåsljud på...
Ekonomi & Juridik
Har ny häst som blivit riktigt tjock och inte klarar fri tillgång på grovfoder som jag haft tidigare. Måste göra något nu, risken för...
Ekonomi & Juridik
Snygga och praktiska sadelkammare hittar man nästan i alla stall men hur är det med foderkammarna? Jag har nog inte varit i ett stall...
Hästmänniskan
Alldeles i närheten av vårt stall går en ganska lång och smal grusväg som är perfekt att rida på. Bra underlag, lite platt, lite uppför...
Ekonomi & Juridik
På min sambos sida finns en släktgård, som ägs av hans mormor och morfar och som funnits i släkten i hundratals år. De börjar nu bli...