Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg mitt hjärta blöder, jag har tagit mitt värsta beslut någonsin! Min ögonsten, min ängel utan vingar ska få somna in efter sommaren...
Svar
8
· Visningar
1 543
Gnägg Behöver lite hjälp med hästnamn, både sto och hingst. MÅSTE vara på B. Gärna lite speciella och udda namn (långa). Eller på ett... 2
Svar
28
· Visningar
20 868
Senast: Ottilia
·
Ekonomi & Juridik Om vi tänker oss att en person bedriver uppfödning i mindre skala och säljer(i slutet av mars) en av sina uppfödningar när den är knappt... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 970
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Hej! Jag är lite anonym i den här frågan, har annars ett mer välanvänt nick här. Jag är 28 och min största dröm är en egen häst...
Svar
7
· Visningar
1 299
Senast: Ballerinan
·
Gnägg "Nu får jag inte slå i fossingarna"
Svar
0
· Visningar
179
Senast: MsOldie
·
Ekonomi & Juridik Ska sälja en häst på avbetalning och har lite tankar och funderingar... Om köparen ångrar sig/slutar betala och hästen lämnas... 2
Svar
33
· Visningar
4 693
Senast: Lobelia
·
Gnägg Tänkte att vi kan starta en tråd på de charmiga ponnierna i vår hästiga värld! :sneaky: Kanske finns en hel del videos på ponnies där...
Svar
5
· Visningar
936
Senast: Got2Be
·
Gnägg 1 vecka kvar till fölning, i fin form :)
Svar
0
· Visningar
217
Senast: kajsa42
·
Ekonomi & Juridik Hej, finns det en sajt var man kan hitta alla största hästevenemangen (till exempel största banhoppningtävlingar, hästmässor osv) i...
Svar
6
· Visningar
1 930
Senast: Bowman
·
Ekonomi & Juridik Kort och gott; Jag hittade en häst som varit till salu flera månader. Avtalade om att åka och provrida, gjorde så, sa att vi skulle... 2
Svar
34
· Visningar
5 714
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag har hamnat i en svår sits och skulle gärna vilja ha lite input från andra på det hela. Var lite osäker på vart den här...
Svar
8
· Visningar
2 181
Anläggning Jag skulle vilja ha lite tips på hur man enkelt gör två provisoriska boxar. Med det menar jag att boxarna endast ska användas...
Svar
14
· Visningar
3 591
Svar
0
· Visningar
129
Senast: JossanW
·
Ekonomi & Juridik Håller på att ladda inför klinikbesiktning av en fyraårig val från holland, priset är satt till 70 000:-. Är osäker på hur mycket jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 858
Senast: ch791022
·
Hästmänniskan Skriver anonymt eftersom det fortfarande är ett känsligt ämne, men jag känner att jag behöver få ventilera mina känslor. Jag börjar...
Svar
16
· Visningar
3 353
Senast: utanensko
·
Ekonomi & Juridik För nu ca 4 veckor sedan köpte jag ett jätte fint hoppsto, ville ha en läromästare som jag bara kan sätta mig upp på och hoppa och bara... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
15 305
Senast: cirkus
·
Ekonomi & Juridik Hej har en fråga. Har min häst till salu men jag känner att de får ta den tid de tar. Har inte bråttom Med att sälja honom...
Svar
7
· Visningar
1 609
Senast: Bison
·
Ekonomi & Juridik Vilket försäkringsbolag har ni till era islandshästar och vad betalar ni för det i månaden? Vad har ni för vet och liv försäkring?
Svar
7
· Visningar
4 248
Senast: Merope
·
Anläggning Är det bättre att byta ut till skiva mellan två boxar än att ha plank? Jag sitter och kollar på vad jag ska köpa in nu när jag måste...
Svar
8
· Visningar
5 527
Senast: Tacitus
·
Anläggning Hur många hektar anser ni att man behöver för ett 20-tals hästar? Nu menar jag inte jordbruksverkets rek. Då gäller det betesmark... 2
Svar
28
· Visningar
3 432
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?