Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Skulle behöva hjälp med lite olika ritningar på stall. :) Det som är mest aktuellt är ett stall med 3 boxar. Har ni några bra tips på...
Svar
6
· Visningar
1 495
Hästmänniskan Har tittat på en häst två gånger och det har visat sig att den blir perfekt för vårt ändamål. Vi har nu sagt att vi vill köpa den under... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 183
Senast: Raja
·
Hästmänniskan Ja nu ska även denna senior ta sitt gröna kort :) Bättre sent än aldrig. Har hittat en arrangör i närheten, men kan inte medverka...
Svar
10
· Visningar
2 741
Hästmänniskan Jag ska förmodligen få en annan anställning snart, vilket gör att jag går från ett perfekt hästschema till vanliga kontorstider. Jag är... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 970
Senast: Piraja
·
T
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Jag har nu börjat tänka på att köpa häst eftersom jag har ridit på ridskola i snart 6 år och privat i 1 år. Jag bara... 2
Svar
26
· Visningar
4 361
Senast: Kittty
·
Ekonomi & Juridik sedan i november har vi haft älg besök i häst hagen 2 stycken älgar mamma ko och kalv, hästarna bryr sig inte nämnväst gällande dessa... 2
Svar
30
· Visningar
3 403
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Jag har tre hästar på egen gård. Tidigare har min mamma hjälpt till mkt med häsatrna och tagit hand om det mesta om min familj åkt bort...
Svar
19
· Visningar
3 236
Senast: kopia
·
Anläggning Ja vad finns det för redskap man kan koppla till en fyrhjuling, och vilka modellen och märken är bäst? Jag är speciellt intresserad... 2
Svar
24
· Visningar
3 891
Anläggning Då jag totalt kört fast i mitt planerande tänkte jag att jag skulle slänga ut frågan här och se om någon är duktig på att planera... 2
Svar
34
· Visningar
6 851
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Hej!:) Jag skulle vilja starta en ideell förening eftersom det inte finns någonting där jag bor som har med hästar att göra (Jo i...
Svar
15
· Visningar
2 297
Senast: yennork
·
Ekonomi & Juridik Jag vill ha lite input på det här lilla "dilemmat" jag har fastnat med. Jag har mina hästar inackorderade, och vår muntliga... 2
Svar
28
· Visningar
3 860
Senast: TinyWiny
·
Ekonomi & Juridik Jag har en tanke om att ha någon typ av växelbete inom ett par år, men har aldrig praktiserat det själv så jag skulle gärna ta emot råd...
Svar
5
· Visningar
1 501
Senast: skogaliten
·
Ekonomi & Juridik Jag har fått erbjudande om att hyra granngårdens stall och för det vill ägaren ha 4000 i månaden. Det är fyra boxar i stallet. Jag har... 2
Svar
37
· Visningar
4 558
Senast: Wera
·
Ekonomi & Juridik Det diskuteras mycket om arbetsmiljö och svarta löner just nu. Inte minst här och i tidningen Ridsport. Av förekommen anledning vill jag... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 466
Senast: Terqa
·
Svar
0
· Visningar
166
Gnägg De här kortet är ny taget nu i vinte på min underbara prinsessa hon är den snällaste häst som finns!
Svar
0
· Visningar
115
Senast: gallant
·
Ekonomi & Juridik Funderar om det finns några verksamma ridterapeuter här på Buke :) Skulle vilja höra lite om din resa till att bli ridterapeut. Vad...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: phie
·
Ekonomi & Juridik Ni som har era hästar försäkrade för lägre än ni tänkt sälja/sålt för, har ni korrigerat detta inför försäljning? Jag har en SWB som är... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 208
Hästmänniskan Ja jag har nu börjat leta mig en ny häst och jag trodde aldrig det skulle vara såhär. Läser annons efter annons som jag tycker verkar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
11 850
Senast: Wera
·
Hästmänniskan Fick antagningsbeskedet idag! Nu ska man bara se till så det praktiska på hemmaplan funkar! :) Nån mer som ska gå???? Känner mig...
Svar
4
· Visningar
1 796
Senast: Kakan88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka