Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Vet inte om denna tråd ligger på rätt, men det var det var den ända kategorin jag kunde finna. :confused: Jag undrar om jag skulle...
Svar
12
· Visningar
1 970
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Jag brukar föra en träningsdagbok på en sida där det står hur mycket en viss aktivitet förbrukar. Det som förbryllar mig är dock deras...
Svar
14
· Visningar
9 429
Ekonomi & Juridik Jag och min sambo har relativt nyligen öppnat ett inackorderingsstall. Det mesta har fungerat hyfsat friktionsfritt förutom en av...
Svar
18
· Visningar
3 807
Ekonomi & Juridik Hej Har haft en tanke under en längre tid gällande pensionat för häst. Vet inte riktigt var jag kan info om det finns intresse så jag... 2
Svar
21
· Visningar
3 135
Senast: iNHALE
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: anniz
·
Svar
0
· Visningar
126
Senast: via
·
Anläggning Ni som har ett separat torkrum till blöta täcken, hur har ni gjort? Har ni bara värme där inne eller har ni bara en luftavfuktarmaskin...
Svar
17
· Visningar
3 086
Senast: Ingridl
·
Anläggning Ridhus som rasar in pga snö är inge roligt. Så förutom att riskera livet genom att ta sig upp å skotta finns det bättre alternativ... 2
Svar
31
· Visningar
5 695
Senast: Bowman
·
Hästmänniskan Har du gjort det? Hur tar man sig igenom det utan att braka ihop totalt? Min häst, min självfrände, mitt allt i många långa år, nu... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 940
Ekonomi & Juridik Jag betalar kallhyra. Så fort stallägarna inte är hemma så ser de i stort sett det som att jag ska hjälpa till! I kallhyran ingår...
Svar
15
· Visningar
2 543
Senast: Wera
·
Anläggning Finns det någon lag på att man måste ha brandskydd i uthyrningsstall?
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Bowman
·
Ekonomi & Juridik Där min dotter har sin häst finns en hel del problem. Det allvarligaste är att grovfodret (hö-silage)är av väldigt varierande kvalitet...
Svar
16
· Visningar
3 784
Senast: Leoni
·
Ekonomi & Juridik Kan min veterinär på något sätt kolla upp om/när min häst besökt veterinärklinik innan jag köpte hästen? För att få tillgång till...
Svar
1
· Visningar
994
Gnägg Världens finaste prins :heart
Svar
0
· Visningar
131
Ekonomi & Juridik en något spännande eftermiddag fick ett samtal av en hen som sökte stallplats, till en av sina hästar, hästen i fråga står på en...
Svar
11
· Visningar
2 521
Senast: tuaphua
·
Gnägg Bara en fin bild på min medryttarhäst!
Svar
0
· Visningar
113
Senast: Malinlf
·
Ekonomi & Juridik Känner mig riktigt frustrerad och nu.. Försöker söka lite hjälp på de ställen jag kan på hur jag ska hantera detta. Måndag kväll kör...
Svar
13
· Visningar
3 008
Senast: Gimlan
·
Gnägg Min fina ridtravare , Pretty Guy!
Svar
0
· Visningar
191
Hästmänniskan Jag bor en bit ut på landet och runt vårt hus går det hästhagar och ett litet stall med tre hästar. Dessa hästar har nu fått stå inne i... 2 3
Svar
49
· Visningar
9 341
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Har försökt ta reda på hur en uppkörning för utökat B-kort går till, men fått olika svar? Är det en säkerhetskontroll av ekipaget...
Svar
3
· Visningar
4 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka