Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Ekonomi & Juridik Hej, behöver lite hjälp.:bow::( Har en inhyrd som på egen hand har sjukförklarat sin häst, det var för tre veckor sen. Hästen står...
Svar
7
· Visningar
2 234
Senast: lewellyn
·
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
114
·
Svar
0
· Visningar
129
·
Svar
0
· Visningar
150
·
Svar
0
· Visningar
139
·
Svar
0
· Visningar
121
·
Svar
0
· Visningar
120
·
Svar
0
· Visningar
136
·
Svar
0
· Visningar
152
·
Svar
0
· Visningar
117
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Svar
0
· Visningar
113
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Ekonomi & Juridik Hejsan. Jag ska ta emot en häst för tillridning i sommar och jag undrar nu hur ni brukar göra vid detta tillfälle. Skriver ni kontrakt...
Svar
5
· Visningar
2 211
Hästmänniskan Hur gör ni som har lite dyrare utrustning och har den i stallet? Insåg just att min försäkring inte i kommer vara i närheten av att...
Svar
5
· Visningar
1 539
Senast: ricca
·
M
Hästmänniskan Hej! Hoppas någon kan hjälpa till. Ska ev flytta till saudi i två år, och vill ta med en av våra hästar. Är det någon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: musseb
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver få ner kostnader och i första hand har jag tänkt på försäkringen. Idag kostar försäkringen mig 400 kr i månaden och jag har... 2
Svar
31
· Visningar
3 986
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Tråkigt nog så har jag beslutat för att sätta ut båda mina hästar på foder i minst 1 år. Igår var det en kvinna, 30 år, som provred... 2
Svar
30
· Visningar
5 156
Senast: Shettisar
·
Hästmänniskan Hej, vill veta lite tankar från er som bytit häst med någon, hur gick det till, vad skrevs in i kontraktet? mm berätta gärna hur det...
Svar
5
· Visningar
2 254
Senast: Hellena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband