Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Alla reagerar ju inte på samma saker, men jag har under årens lopp träffat en vuxen person (40+) som gärna öppnar munnen till allt och...
Svar
6
· Visningar
2 162
Senast: Geysir
·
Gnägg Här är mitt fullblods rygg, hitta sadel någon???
Svar
0
· Visningar
205
Senast: glitter
·
O
Ekonomi & Juridik Min lokala Ridklubben har nyligen skickat ett brev med sina krav på alla medlemmar som ser ut som följande (utvalda delar), Alla aktiva... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 383
Senast: 0therwise
·
C
Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 18 år som verkligen vill åka utomlands en eller två månader och arbeta med hästar. Någon som har tips på hur...
Svar
4
· Visningar
1 886
Senast: zanque
·
Ekonomi & Juridik Som en del av er vet vi det här laget så är jag och blivande sambon mitt uppe i jakten på en egen gård. Nu har vi hittat ett helt...
Svar
12
· Visningar
5 552
Hästmänniskan Hej, Jag har ett 6årigt sto, som jag rider in. Jag rider inför tränare en gång i veckan och utöver det något pass på utomhusbanan... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 339
E
Ekonomi & Juridik Jag har kommit på två saker som är "förbättringar" på utrustning och en helt ny sak till häst som jag vill få ut på marknaden, men hur...
Svar
9
· Visningar
1 990
Senast: Em_E_liE
·
Anläggning Om man inte vill gjuta en platta (arrenderad mark) hur kan man då lösa det med golvet i uteboxar? Hur gör ni? Har ni några ideer? Ni som...
Svar
13
· Visningar
3 081
Senast: Mariaauto
·
Gnägg Hej! Tänkte be buke om era spontana tankar om denna ponnyn. Jag är i hästköparfunderingar och kommer köpa en ponny. Ponnyn på...
Svar
10
· Visningar
1 612
L
Hästmänniskan Hej!:) Det är så här: För en månad sen kom jag till ett nytt stall och fick låv att prova rida ägarens häst några veckor för ev. att... 8 9 10
Svar
193
· Visningar
21 426
Senast: Sasse
·
Ekonomi & Juridik Vi ska eventuellt flytta och har en fundering av vad vi får ta med oss eller inte, dvs vad räknas som "fasta inventarier" eller... 2
Svar
23
· Visningar
5 885
Senast: Lobelia
·
Anläggning Jag undrar hur ni har det i era stall, blir stallhyran billigare för en ponny än en häst? Blir det mycket billigare med A-ponny och...
Svar
12
· Visningar
1 873
Senast: pulkaskurk
·
Anläggning Hoppas att tråden ligger rätt. Jag funderar på att köpa ett sto som är oerhört spänd och stressad och därmed väldigt svår att fånga i... 2
Svar
20
· Visningar
4 021
Senast: Korven
·
K
Ekonomi & Juridik Jag har fått erbjudande om att ha ett kallblod på foder tillsvidare. Jag är dock skeptisk till om jag verkligen har råd, för jag är... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 596
Senast: cello
·
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Oh_really
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Diantha
·
L
Anläggning Hej Jag har som mål att driva en verksamhet som rehabiliterar hästar efter skador samt spa och träning för hästar när jag blir lite... 2
Svar
22
· Visningar
3 476
Senast: linuss
·
Ekonomi & Juridik Jag har min häst, ridtravare, på foder hos en tjej neråt i landet. Vi körde honom dit själva i fredags. Dagen efter ringer hon och säger... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
15 476
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Funderade på att utöka gårdens lilla stall med 2 uteboxar och har googlat lite. Men innan jag bestämmer något tänkte jag kolla med de...
Svar
1
· Visningar
1 052
Senast: Masse
·
Anläggning Vilka färger är snyggast i stallet? Utanpå, på väggarna, i taket, på golvet, på krokar, allt möjligt helt enkelt! Vad tycker ni är... 2
Svar
33
· Visningar
5 587
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka