Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Gullan har kul i ridhuset
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Pali
·
Anläggning Vårt stall har förnyat sitt manegeunderlag, och det är ju en god tanke. Problemet är att det blev helt misslyckat, det är alldeles för...
Svar
8
· Visningar
1 737
Senast: Harbor
·
Hästmänniskan Nu är min häst troligtvis senskadad pga "bättre kunnande människor". Jag är så arg & så otroligt ledsen för att detta har hänt min fina... 2
Svar
27
· Visningar
4 291
Senast: sirpa40
·
Anläggning Kanske lite trist att redan tänka på vinter :o , men vi funderar på att gräva ner vattenslangar på frostfritt djup och få vatten ut i...
Svar
1
· Visningar
1 532
Senast: Ia*
·
D
Ekonomi & Juridik Jag sålde min tävlingshäst för 6 år sen och jag upptäckte att jag fortfarande står registrerad som ägare (han tävlas fortfarande). Jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 994
Senast: MrsPuff
·
5
Hästmänniskan Jag velar fram och tillbaka, jag skulle egentligen vilja byta stall. Men samtidigt inte. Men ändå lämnar inte tanken mig. Jag har ett...
Svar
14
· Visningar
2 557
Senast: Sockerbit
·
Anläggning De senaste åren verkar vädret bara bli mer och mer extremt? Är det inte storm och galet mycket regn, eller ett tjockt lager is, så är...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: WestCott
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är 20 år gammal och har lite funderingar som jag skulle behöva hjälp med. Det är så att jag är osäker på hur jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 897
Senast: Miramax
·
Hästmänniskan Efter mycket velande sedan sensommaren har jag nu bestämt mig för att flytta mina 2 hästar. Detta tar emot enormt mycket då jag i grund...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: Liten
·
Anläggning Okej så jag råkar vara helt vilsen på detta inser jag men vilket värde är det som avgör hur starkt ett elaggregat är?:confused:Hittar...
Svar
12
· Visningar
4 344
Senast: EmmaW
·
J
Anläggning Är betongplatta ett måste i lösdrift? Sett en del tala om grus som underlag- och ute på "planen" runt ligghallen. När jag hör grus så...
Svar
15
· Visningar
7 110
Senast: Jade
·
Anläggning Ska ev. flytta mina hästar till ett annat stall, har då typ 1000 grejer som jag inte använder till 2 hästar och behöver komma på lite...
Svar
12
· Visningar
1 359
Senast: Tagliabue
·
M
Hästmänniskan Hej allesammans! Jag har länge letat runt, på olika trådar och sidor på internet, efter tips om man vill jobba med hästar i England...
Svar
0
· Visningar
1 312
Senast: Miramax
·
A
Anläggning Jag har bytt från spån tilkl spånpellets och undrar och jag behöver köpa gummimatta till boxen. I så fall vilken sort ? De är dyra och...
Svar
13
· Visningar
6 202
Senast: Anouck
·
Ekonomi & Juridik Tänkte slänga ut funderingen och se.. Det finns möjlighet att hyra ett helt stall på en gård här. Jag har ännu inte ringt mannen som...
Svar
4
· Visningar
1 625
Senast: sassa27
·
Hästmänniskan Hoppas ni orkar läsa för jag är så förvirrad. Just nu är min häst hos fodervärd, eftersom jag studerar. Fodervärden har blivit... 2
Svar
38
· Visningar
5 968
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Kom till stallet idag direkt efter jobbet och ser att i hagen bredvid mina damer är en ny häst släppt. Den hästägaren har inte nämnt... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
10 240
Senast: Fullblod89
·
Hästmänniskan Just nu känns det så mörkt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. När jag var 16 ramlade jag av en häst och efter det fick jag epilepsi... 2
Svar
32
· Visningar
5 753
Senast: GotAsecret
·
M
Ekonomi & Juridik Hejsan alla där ute, kanske kan jag få svar på min fråga här. Jag står för närvarande i ett stall men fick idag erbjudandet om att...
Svar
17
· Visningar
4 668
Senast: Boj
·
A
Anläggning Hej, Jag sökte om detta och fann ett par trådar ang. hårt underlag i padocken på vintertid. Under hela min rid"karriär" har det...
Svar
4
· Visningar
3 081
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka